Vanavond half 7 willen we ongeveer gaan starten op normal, hadden ondertussen al 6 man. Hoor net wel dat iemand van het team hem al een keer gedaan heeft deze week dus denk dat we nog wel een plekje vrij hebben. Laat het nog wel even weten.[ EDIT: Zie net dat hij op een ander account kan gaan spelen. Ga er dus vanuit dat we vol zitten vanavond.
Ik kan dus niet op me broertjes account... Mijn plek komt vanaaf dus vrij, mocht niemand mijn plek kunnrn of willen innemen speel ik uiteraard gewoon mee, dan maar geem rewards.. Mis alleen nog de 6e, en als die er is de 7e...
@dannygielen Ok, dan heb ik Neo ID een pm gestuurd. Mochten er nog andere zijn die mee willen doen mocht Neo ID niet op tijd reageren, let me know.
Kunnen best kijken of hij op hard gaat, maar ben bang dat we dan een paar uurtjes extra moeten rekenen.
Op hard? Damn .. Ik vind het knap lastig op 29 Eerste stuk is easypeasy maar zodra de mobs 30 zijn is het andere koek
@Delphiki Was ditmaal nog level 26 Maar gaat de goede kant op. Nu even allemaal lvl 29 worden en we kunnen is gaan spelen op hard.
Wij probeerden de raid vanavond ook op hard met 5x 29 en 1x 28 maar het lukte maar niet. We bleven vast zitten bij dat stuk waar je die 2 confluxen links en rechts moet beschermen nog voor de oracles. Iemand wat tips daarvoor zodat het de volgende keer wat beter gaat?
Bij die "hydra" voor de jumping game of erna? Ervoor....zorgen dat er genoeg man boven blijft staan zodat je kan snipen
De hard raid? Daar hebben wij met allemaal 29 en 1x 30 ook zwaar gefaald vanavond. Op een bepaald moment ging het goed, maar toen kreeg iemand een disconnect. 2 uur zitten falen zonder echte progressie te hebben. Terwijl we met dezelfde groep de normal raid binnen anderhalf uur echt easy mode kunnen clearen (zonder cheesen ook). Het zal vast mogelijk zijn om hem te halen onder de level 30, maar het is verrekte pittig. Het zijn echt de confluxes die problemen veroorzaken, er spawnen zoveel snipers/fanatics/minitaurs en dan hebben we de 3 confluxes nog niet eens bereikt.
Ik wil mijn friendlist verder vullen met destiny spelers.. Voornamelijk s'avonds na 9 uur online. Zoek mensen voor bv de raid op hard. Liefst leeftijd 25+ Xbox one, GT : OldRavenNL Level 30 Warlock