Hoi, ik lees al eventjes mee maar aangezien ik ook aan Destiny begonnen ben en het handig is om wat NL/BE vrienden in mijn lijstje te hebben die ook spelen heb ik besloten om mij maar even aan te melden. Dus bij deze, ik ben Chris uit Utrecht, 31. Meestal aan het spelen vanaf 21:00 uur, momenteel lvl 21 en bijna 22. Als iemand mij wilt toevoegen voor de Xbox One om wat strikes te spelen: Daedaluss
Vanavond iemand zin om samen met men neeffie en mij strikes e.d. te doen? We zijn ongv. vanaf half 8 online. Op de Xone. Voeg maar toe: PrutsterNL avdpnl4 We zijn lvl 23/22
Zijn er nog vrijwilligers aanwezig, die nog geen level 10 zijn in Destiny en mij willen toevoegen op PSN. Vanavond online Blijft lastig een lege vriendenlijst als je overstapt vanaf een 360. PSN: Kepolicious Ben sowieso nog wel opzoek naar mensen voor fifa15, gtaV, driveclub, far cry 4, unity en meer...
Vanavond om 19.00 gaan we de raid proberen met forum leden. We zijn op dit moment nog steeds met z'n 5 ' en: @Merliin @vanDulken @Mallakai @NuclearGoat en ik, we zoeken nog een 6e speler van level 26!!!
Ik ga de 26 niet meer halen vanavond. Zelfs als ik zo mijn legendary legs ophaal bij de Crucible vendor, heb ik nog niet genoeg light om de 26 te halen.
Wat zijn jullie gamertags. Dit weekend wil ik sowieso wel level 26 zijn, ben nu 23. Zal leuk zijn als ik met een aantal van jullie wat daily en weekly challenges kan doen, ook strikes en eventueel later die raid lijken me heel tof! Jullie spelen PS toch?
Speel samen met een vriend. Ik ben level 25 en hij is 24. Heb een aantal van jullie toegevoegd op de One om hopelijk wat strikes en raids te spelen. Gamertag is: Dave Paparazzi Voeg mij maar toe voor degene die ik gemist heb.