@Nightbringer en @PrutserNL, was toch even billenknijpen toen jullie beide de pijp uitgingen Blijf het vaag vinden waarom ik een dubbele reward heb gekregen voor Nightfall. Toch bedankt heren
Ik zoek twee vrijwilligers die vanavond (vanaf 19:00 uur) met mij de weekly strike willen doen! Ik ben level 24 Warlock. Gamertag: FrangsterNL
Ik ben ook opzoek naar twee personen voor de weekly. Wie wil en kan om 21:30 uur ? Zelf Warlock 25. PSN: Nol_NL
Wie o wie vanaaf rond een uur of 2300 online en zin in een raid proberen?!? Wij zijn met 2 a 3 dus zoeken er nog 3/4... Lvl 26 titan Lvl 24 titan Lvl 24 warlock Xone tag: Dgielen
Ben ik ondertussen, en de andere zijn minimaal 24, laatste keer dat ik ze sprak... Een week geleden dus ondertussen wat verder neem ik aan
Ik zou het op 26 niet eens proberen één of twee 26ers zou kunnen als de rest 27++ is. Ik heb hem op 26 mee gedaan (niet gehaald) je doet echt veel te weinig damage. (Ongeveer 25-30% van wat je zou doen op lvl28 of tegen lvl 26 enemies)
Ken iemand mij zo vertellen als xur er is wattie voor moois bij zich heeft??? 11:00 istie er tog?? Bvd!
Als iemand nog de Nightfall of weekly zo wilt doen laat maar even weten. Heb hem al gedaan maar wil even de bounty halen voor vandaag.
Ik wil het vanavond nog doen als het kan. Met men 2e poppetje. Als het niet lukt kan het ook gewoon met men warlock