1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het eerste 360 stuurtje??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bidle, 1 nov 2005.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik baalde een beetje van het idee dat er geen stuurtje direct uitkomt. Zeker met een paar race toppers voor de deur.

    Toch heb ik er eentje gevonden. Wellicht dat we in deze thread toekomstige en huidige info kunnen plaatsen over de komst van de stuurtjes. Die allemaal voorzien kunnen zijn van echte Force Feedback.

    De eeste zou op 26 januari uitkomen en is van Joytech. klik
    [​IMG]

    De tweede die ik gevonden heb is de FFB Racing wheel (Pelican). Momenteel al verkrijgbaar voor de PC. Of het precies dezelfde uitvoering wordt is niet helemaal bekend. Plaatjes ben ik nog niet tegen gekomen. klik


    Denk dat ik nog maar even wacht met preorderen. Duurt nog even voordat het 26 januari is. Wie weet wat voor moois er in de tussentijd nog uitkomt. De mooiste stuurtjes vind ik zelf die van Fanatec. Met een beetje geluk heb ik binnenkort meer info over een eventueel Fanatec stuurtje.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2005
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me tof in PGR als je dan die in car camera doet en dan lekker sturen :)

    plaats je dit stuur trouwens op je benen of moet je em bijv. op een bureau plaatsen?
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die eerste is zeker wel een net stuurtje! Ik denk dat ik bij de 360 toch maar een stuur ga kopen, bij de xbox wilde ik het een paar maanden geleden maar ik wachtte liever op de 360 en dan kijken of ik daar nog racegames bij neem..
     
  4. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    het lekkerst sturen is toch met zo'n racestoeltje en dan voor je zo'n plaat voor op de juist hoogte echt perfect
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Dus de Xbox360 heeft wel FF?

    Hopelijk voor jullie komen ze met een stuur van Logitech. Ik ken geen een bedrijf dat betere stuurwielen maakt (Driving Force, Driving Force Pro red.). Dit heeft Xbox wel nodig. Die Fanatec is in Europa nogal een flop geworden. Als Xbox ook met een 900 graden stuurtje komt, zou ik dat echt heel tof vinden :)
     
  6. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er g vet stuurtje nu hopen dat schakel pook het in pgr ook doet is het helemaal bruut!
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat zit er dik in aangezien het officieel bekend is dat logitech de 360 gaat ondersteunen. Zodra 360 uit is zullen ze al met controllers en aanemelijk ook een stuurtje komen.

    Hier enkele bronnen:
    http://xbox360.gamezone.com/news/05_25_05_09_05AM.htm
    http://www.gamespot.com/news/2005/05/25/news_6126535.html

    @JPRacegamer: Heb jij nog ergens dat filmpje staan van jouw stuurtje??
     
  8. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Een plaatje:

    [​IMG]

    In-built headset communicator port? Is dat iets nieuws??
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het lijkt me dat het niet nieuw is. Natuurlijk wel handig dat je met je medespelers kunt praten.
     
  10. driezestig

    driezestig 1st dec your mine...

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    weten jullie misschien als het mogelijk is om `een logitech momo stuurtje pc versie` op de 360 kan aansluiten en gebruiken voor pgr:{ , want ze hebben toch ook usb poorten... ik hoop het wel, want die logitech momo stuurtje is echt de shit!_O_ nou ik hoor het wel...

    laterrrrr
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    dan zou ik eerder hopen dat je de Driving Force Pro erop aan kunt sluiten, die is 10x meer de shit dan die MOMO _O_

    Ik zal ff voor je zoeken.

    Edit:// Ik heb hem niet meer. Moet ik een nieuwe voor je maken?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2005
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    het maakt mij voorlopig niet zoveel uit of er een stuurtje komt voor de 360 want ten eerste heb ik hier slechte ervaringen mee op andere platformen (oa xbox) en ten tweede kan ik er tog nix van met zown ding :p
     
  13. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het erg vet vinden als er een stuurtje komt met een KOPPELING dat is pas realistisch...(leer je ook nog de basisbeginselen van het autorijden...;))
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, lijkt mij ook vet, en dan moet je bak ook afslaan wanneer je hem te snel laat opkomen _O_
     
  15. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa, dan zie je metteen wie er echt kan rijden in "real life" 8) }:] Dan komen die n00bs niet verder dan de eerste 100 meter..._0/
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuurtje moet ik ook maar eens aan beginnen. Ik moet echt eens fatsoenlijk leren rijden in een game:+
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    * Kickt

    Ik had AJK nog beloofd een filmpje te maken van mijn Driving Force Pro.
    Ik laat zien hoe de goed Force Feedback van dit stuurwiel is. Ik laat mij daarom ook regelmatig expres crashen. Ik rijd ook op een rally parcours, altijd goed voor vibraties :p Ook is het rechte stuk van Le Mans, wanneer je daar met 340km/u overheen rijdt, niet echt prettig voor je stuurtje :cool:

    ...:::Zie Hier:::...
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hey, thx. Ben hem nu aan het downloaden!!

    Ziet er idd goed uit. Moet toch zowiezo een FFB stuurtje zijn, die ik ga aanschaffen!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2005
  19. Forza M

    Forza M Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Force Feedback ondersteuning?

    Hey, ik heb dus een vraagje voor al die kenners hier. Vroeger heb ik voor de PC eens een maandje zo'n Force Feedback stuurtje gehad voor de PC, maar dat viel destijds niet echt mee, en is dan ook snel weggegaan. Vorig jaar heb ik ook eens zo'n Fanatec stuurje met die virtuele Force Feedback geprobeerd, en ook dat viel erg tegen voor de prijs van dat ding.

    Gisteren was ik echter op het autosalon in Brussel, en op de Suzuki Stand kon je deelnemen aan een rally-competitie op een Playstation 2 met zo'n Logitec Driving Force Pro ofzo, en dat was dan weer wel helemaal geweldig. En aangezien er hier op zolder toch nog een Race-Kuipje staat, en men pa niets liever doet dan dingen lassen 8) zou zo'n über playseat dan ook snel gemaakt zijn.

    Daarom mijn vraag: ondersteund de Xbox 360 nu echte Force Feedback, of nog steeds niet. En zo ja: Zijn er al stuurtjes gepland die dit ondersteunen?
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als ik het goed heb begrepen toen der tijd ondersteund de 360 dit nu wel (durf het niet met 100% zekerheid te zeggen hoord).
    Er zijn echter nog geen stuurdjes die deze functie hebben.
     

Deel Deze Pagina