Ok ben deze f\week flink bezig geweest met settings hoop dat het allowed is btw. verheug me er echt op
Het had allemaal gisteren moeten plaatsvinden, maar met xbw nog een beetje instabiel ging de communicatie niet vlekkeloos. Denk dat er een andere datum gerpikt moet worden, ik wacht VliegtuigNL zijn reaktie ff af. Je kan oefenen wat je wil mi, maar settings staan dus uit in dit format (zie 1ste pagina). Wel kan je met handmatig schakelen veel tijd winnen.
yup, ik dacht ook al...fuck gemist maar ik had toch een sof 2 war, dus ik had zo ie zo niet gekunt (op pc natuurlijk want op xbox zuigt ie) woensdag en donderdag kan ik waarschijnlijk pas na achten vanwege mijn werk... dus ik hoop dat het besluit valt het kampioenschap vooral in de weekenden te doen.
Naar iedereen een PM gestuurd, het kan toch nog doorgaan Geen PM Ontvangen? Hieronder staan ze! Race 1: Hallo, Sorry voor het overlast, maar XBW was een paar dagen down. De eerste race is nu officiel! We moeten een keer beginnen, dus ik zou het jammer vinden, als je niet kan. Dinsdag 3 Mei, 20.30. Ik host, dus wil jij mij ff (opnieuw) toevoegen? Daniel NL. Mzzl, Daniel NL Race 2: Hallo, Sorry voor het overlast, maar XBW was een paar dagen down. De eerste race is nu officiel! We moeten een keer beginnen, dus ik zou het jammer vinden, als je niet kan. Donderdag 6 Mei, 20.30. Ik host, dus wil jij mij ff (opnieuw) toevoegen? Daniel NL. Mzzl, Daniel NL
Thanks lionhard, voor het foutje trouwens.. PM's zijn opnieuw verzonden, naar de mensen uit Race 2, Gelieve deze PM niet te wissen!
Ja, maar ik vond het geen stijl dat ik en Rocky II (Cole Trickle) de enige waren in Race 1. Ik reageer nu pas, omdat ik Xbw.nl niet kon bereiken..
Helaas, het kan niet meer. Vanavond om gaat Race 2 van start. Na dit toernooi, organiseer ik er waarschijnlijk een toernooi samen met Cole Trickle, dus check over 1 week ofzo terug!