ja is wel leuk om een keer te zien. heb je the maw ook gelijk weer een keer op legendary uitgespeeld. ik had 'm alleen al een keer gezien voordat ik het uitspeelde. geloof dat ik 'm een keer gedownload had ofzo
ja, kheb het over slakken en dat is in het level the maw als ik me niet vergis en ook in die jungle welk level dat is weet ik niet.
bij die jungle.....dan heet hij het denk ik over die kleine beestjes, the flood dus. maar als hij ze slijmerig vind...en ik zie er ook geen slakken in.
Het rijden is toch prima te doen, als je de 'jumps' haalt tenminste en zoveel mogelijk bovenlangs rijdt is het echt een peulenschilletje En afgezien van dat, het level is ook nog eens fascinerend om te zien: overal aliens, paniek, explosies, schiterend!
das waar, maar het zijn geen slakken. beetje erg snel daarvoor. vet snel dood man. is wel lachen als je in een hoekje staat en ineens een stuk of 25 van die beesten op je af ziet komen.
Ondersteund Halo surround dan? Maat van me heeft ook surround, maar geloof niet dat hij er wat van merkt bij Halo.
jah hij ondersteund Surround bij m'n kameraad in ieder geval wel hoor je opeens van zoon dom beest WHHAAA LOL
ik noem dat slakken oor, z"n kleine beestje en als je met een shotgun der op schiet ontploffen ze; maar je hebt ook grote "slakken" en als je die kapot schiet dan komen er dan van die kleine beestjes uit. ja ze maken slijmerig geluid en als je ze kapot schiet is er een soort slijm op de grond
ik vind het meer zombies. omdat ze telkens weer opstaan.(lachen!) vind het ook wel vette beesten, door hun kan je tenminste menselijke wapens krijgen, lekker veel kogels. maar zie er al helemaal geen slakken in bij die beesten met die bollen hoofden.