Het einde van HALO???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Panzerhaubitze, 3 jul 2002.

1. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    en ik noem het eerder headcrabs rip-offs (halflife)

2. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    edit: ok, the flood , ik zie daar toch wel soort slijmerige beesten in maar ja is gelijk hoor.

Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  3. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    haha, zeg maar gewoon The Flood (is al meervoud). Wat een gedoe allemaal zeg. lol:)

4. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    The Flood zeg ik bij ze allemaal, als ik van die kleine rotdingen zie, dan zeg ik headcrab-ripoffs :p

5. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet niet of het dezelfde warthog als in de rest van het spel is want dan vind je blijkaar meerdere levels zuigen.

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is er in halo maar 1 soort warthog hoor.
    in halo2 krijgen we er gelukkig meer :D lijkt me wel vet om met zo'n warthog die marines ergens in combat-zone te droppen.

7. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het rijden met die warthog niet zo'n probleem, maar vind het einde wel zwaar zuigen, zo...saai! Beetje rijden bijna niet knallen, ff rennen en klaar. Had liever een massale confontratie tussen the flood en covenant gezien(zeg maar het laatste stukje van het enerlaatste? level, met die hunters en goude elites...)maar dan nog veel groter...

8. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het einde niet zuigen.....in 1x gedaan en eigenlijk nooit overgedaan dus k weet niet of het geluk was ofdat ik gewoon beter ben in Halo dan jullie :p O-)

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat z'n Xbox aangesloten is met de standaard kabel die je erbij krijgt, dus met die rode en witte tulp-stekker.
    Als je een advanced scart cable koopt, heb je een digitale uitgang erop en daarmee krijg je wel surround.
    Ik heb ongeveer 10 spellen via surround gehoord en ik vind het bij halo tot nu toe het best uitgevoerd. Halo heeft gewoon alles het beste ;)

10. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan moettie maar eens die advanced scart cable kopen dan eej. :)

En als Halo alles het beste heeft dan is dat wel slecht van de x-box en de game-developers dan. Spel is 2 jaar oud ofzo. Als ze nu dan nog niks beters hebben kunnen maken is dat wel een beetje triest. :{

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, want hij heeft geen digitale ingang om z'n surround set, dus heeft ie niks aan die A-scart kabel 8)

Is trouwens niet slecht wat Microsoft, gewoon goed van Bungie :+
    Halo2 wordt het helemaal, wacht maar af ;) _O_

12. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ok, maar ik blijf erbij dat als een spel van 2 jaar geleden nog steeds als beste beoordeeld wordt dat de andere game-developers het niet goed doen.

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nee joch, das voor halo 2 bestemt

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Idd. Halo heeft samen RBsix3 het beste geluid in surround _O_

Deel Deze Pagina