1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal niet meer gebeuren denk ik. Nu is het iets van 2 games inleveren en dan mag je die nieuwe game voor €40 kopen. Niet interessant meer dus. :+
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een bullshit. De economie gaat echt niet naar de klote door die paar gamers die hun spelletjes in het buitenland kopen. Maar blijf jij vooral 60 euro voor al je nieuwe games betalen _0/ Simpele ziel.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    2dehands spellen waren duurder dan nieuwe waren de nieuwe uitverkocht gaven ze me een 2dehands spel voor nieuwe prijs.

    En daarna kocht ik nog een 2dehands spel die deed het niet liep vast na training mode kon ik weer terug.

    Koop daar niks meer in die trieste zaak...
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat is er mis met de winkelprijs voor iets betalen? Direct in huis, service, game direct kunnen bekijken op beschadigingen en dergelijke. in tegenstelling tot buitenlandse shops waar je soms weken moet wachten en het doosje helemaal kapot aankomt (door de post overigens)
     
  5. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is op zich niets mis met de winkelprijs, maar je kan voor hetzelfde geld online 2 spellen kopen.

    Service heb je ook bij de goede buitenlandse online shops. (Heb 250+ bestellingen geplaatst bij online shops)
    - Nogmaals opsturen als je iets niet hebt ontvangen. (3x gebeurd, prima opgelost.)
    - Nogmaals opsturen als iets is beschadigd. (Is me nog nooit overkomen.)

    Het enige plus punt is:
    - Als je in de winkel koopt kun je direct spelen. Mij maakt dat niet. Ik wacht wel even.
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    als je bij nl online shops besteld zit je ook vaak iets onder de winkel prijs en je heb ze 9 van 10 x nog voor de release date binnen ook :+
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik koop alleen de games die ik graag op de dag van de releas in huis wil hebben hier bij de music store of intertoys, de andere games importeer/ruil ik gewoon of koop ik later:)
    Maar verder vind ik gewoon dat mensen die alleen maar gaan zeiken dat de games duur zijn bij gamemania maar ff niet in dit topic moeten komen, want aan zeik comments hebben we niks.
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze discussie is

    1.) Al 213490325 x gevoerd (waar trouwens (no offense) TCO vaak bij is ;))
    2.) Gewoon een kwestie van wat je liever zelf wilt.

    Ik vind het net zoiets als een Feyenoord-supporter die aan een Ajax-supporter uit gaat leggen waarom hij ook voor Feyenoord moet zijn. (andersom mag ook)
    Het eindigt toch met stront.

    Doe gewoon je eigen ding, ik doe het allebei, het is maar net in wat voor bui ik ben.
     
  9. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt echt verschrikkelijk weinig voor sommige games..
    Saints Row (non-classic) 50 cent :eek:
    en kameo ook :|
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    :lol:

    Daar zou ik ze ook niet voor verkopen nee. Dan maar wat meer moeite doen en ze op Ebay of marktplaats ofzo zetten. :)
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ze adverteren ermee.

    maar dan willen ze 2 vette nieuwe top games dan krijg je 20 euro korting..

    anders een paar cent :lol: 8)
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is, doe het zelf ook vaak genoeg. Maar zeg niet dat je de economie om zeep help als je spellen via webshops koopt, dat is namelijk echt onzin.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat lijkt me niet. Als iedereen morgen via webshops koopt kunnen gamewinkels de deuren sluiten. Elke game die niet in een gameshop wordt gekocht hebben ze natuurlijk last van. Lijkt me een simpel rekensommetje toch?
     
  14. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik de broek op moeten houden van een veel te dure gameshop?
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Gast, ik heb het al 100x gezegd. Je MOET niets. Het is alleen een simpele rekensom dat als je games niet bij winkel A haalt maar bij winkel B, winkel A geen inkomsten heeft en de deuren kan sluiten. Wat is daar moeilijk aan?

    Dus als gamers hun spullen van webshops halen (die zo goedkoop zijn omdat ze geen winkelpand hebben, geen magazijn en ga zo maar door) dan kunnen gameshops wel ophouden te bestaan. Niemand verplicht je om er iets te kopen, er is alleen een groep mensen (zoals ik) die het heel jammer zouden vinden dat ze er niet meer zijn.
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik kom nooit bij de gamemania, omdat ze niet in de buurt zitten... meeste games koop ik online omdat ik overdag werk.

    Als ik naar een BartSmit, TopToys, MediaMarkt of FRS ga op zoek naar die ene game die ik wil dan baal ik wel enorm als er 60 euro gevraagd word, en laat ik m meestal liggen. Bij al deze ketens krijg ik 0 service, hooguit een chagrijnig wijf aan de kassa..

    Alleen als ik een game perse op de release datum wil dan haal ik m meestal bij de FRS vanwege de PU kortingspas.

    Voor kleine dingen ga ik meestal t www op, voor grote zaken(pc/tv/stereo/wasmachine) ga ik naar een winkel, en betaal ik liever de normale prijs voor een goed advies..

    Maar service bij een gamewinkel?? Krassen op een disc, kan je bij elke nl winkel melden.. buitenland blijft lastig. Maar aankoop advies bij een game? Dat hebben alleen onwetende ouders en opa-oma's nodig als ze een spel willen kopen voor hun (klein)kind. Dus welke service rechtvaardig een prijsverschil van (vergeleken met NL online shops) gemiddeld 20 euro??
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar daar heeft toch iedereen last van. Niet alleen de gameshops. Je kan er sowieso weinig aan doen en dat is gewoon de verschuiving van de aankopen van de consument anno 21e eeuw...
     
  18. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ergste vind ik dat de games uit hun verpakking worden gehaald en als je hem dan koopt zitten er vingers of nog erger vaak krassen op.

    Lekker online kopen vanuit mijn luie stoel en ik krijg een mooie gesealde doos door de bus geduwd.
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar wat hebben die gameshops te maken met de economie? Daar gaat het namelijk over.
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan pak je 1 van achter helemaal weg. xD
     

Deel Deze Pagina