Jawel Natuurlijk zijn die spellen al wel 4 jaar oud , maar de meeste spellen krijg je natuurlijk een stuk meer voor.
Je krijgt inderdaad weinig terug voor je spellen , Splinter cell Conviction krijg je 30 euro voor terug,
Maar je kan oude spellen toch ook inruilen voor een korting op een nieuw spel? Zaterdag opent er een GM bij mij in de buurt, dus wilde 3 oudere spellen inruilen. Dan wilde ik misschien Super Street Fighter halen als de korting tenminste redelijk is.
Als iemand er mee akkoord gaat is het toch prima? Als je het niet eens bent, doe je het toch gewoon niet? Ik zie hier niet echt een schandalig probleem......... Tja, aan de ene kant is het natuurlijk wel logisch dat je weinig terug krijgt voor games; hun moeten het óók weer verkopen, en natuurlijk met winst, anders schiet het voor hun natuurlijk niet op. Over het algemeen is het het beste voor jezelf om je games zelf te verkopen op een forum of marktplaats etc. Dan vang je er meestal meer voor dan als je hem inruilt, maar diegene die een game inruilen zullen het wel eens zijn met de prijs, anders doe je het gewoon niet lijkt mij. Ik neem aan dat ze niet met een gun op je kop richten en dwingen de game in te ruilen voor weinig geld.......
Die in Katwijk idd Ze verkopen wel een Elite voor weinig, maar ik heb nog niets gevonden over een goedkope ruilactie. Als die komt zou dat wel super zijn.
Zij maken hun acties zelf. Anders moet je de games inruilen waar je veel minder voor terug krijgt. Bij een GM gemaakte actie krijg je iedergeval 30 euro kroting op een full priced game
Dit dus. Als ik 0,50 ct geboden kreeg voor een game zou ik hem zelf liever weggeven. Ik denk dat de marges op die games dan ook prima zijn. Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van de 2e hands games? Worden ze nagekeken op krassen? En als ze die hebben, polijsten ze die dan ook voordat ze de verkoop in gaan?
Voor zover ik weet worden ze in Zwolle voor dat ze in de verkoop gaan gepolijst als de krassen erg zijn, een krasje of 2 wordt niet moeilijk om gedaan. Het blifjt 2ehands.
Ik vraag me iets af he, stel je levert bijvoorbeeld zo'n Pure & Lego Batman bundel in. Zien ze dat dan als één game of als twee games? Ik denk dat ik alle games die ik niet meer speel maar in ga leveren bij die inruilacties (als ze die nog hebben dan)
Bundels worden niet aangenomen. - Bij inleveracties met meerdere games, kunnen enkel verschillende games ingeruild worden. - Games moeten compleet zijn (Inclusief handleiding en originele verpakking) ingeleverd worden. - Games moeten in goede staat (krasvrij) zijn. - Alleen PAL games worden aangenomen. - Game Mania behoudt het recht recht om games die niet opgenomen zijn in het artikelbestand te weigeren. - Alleen volledige game's worden aangenomen. - Bundelgames worden niet aangenomen. - Sport games ouder dan 2008 worden niet aangenomen. - Game Mania behoudt altijd de recht om games te weigeren. - Games met een used verkoopwaarde lager dan €15 kunnen geweigerd worden.
That sucks balls, zo kom ik nooit van die Lego Batman bundel af . Ze doen nu wel moeilijk over games inleveren volgens mij, eerst kon je echt alles inleveren en nu niet meer.
Wat wil je ervoor hebben dan. Ik heb hem nog niet volgens mij en wil een mede gamer natuurlijk graag helpen.
Dat klopt ook al niet meer. Ik heb al eens een game ingeleverd waar geen handleiding bij zat en die ook nog eens zo'n gele streep over het hoesje had. Die andere twee punten heb ik ook al meegemaakt. Niet zelf, behalve die laatste, maar wel in de winkel zien liggen.
Tja, dunno. Heb ik ook alleen maar op de site gevonden, dat lijstje is in ieder geval voor het inruilen bij games. Nu heb je oa 2 games inleveren + €30 en dan krijg je Red Dead Redemption.
Als je hem dan bij de Fame gaat halen lever dan je games in bij die vrouw die ene ouwe man en die baardman doen moeilijk als je 2 oude crappy games inleverd voor een nieuwe game waar je nog geld moet neerleggen. Hun proberen je een waardebon van weinig waarde dan aan te smeren