In Breda staat een beeld van Master Chief, lekker standaard. Maar de winkelketen is net nieuw, vandaar. Ik heb 45,- kunnen vangen met 5 games. Perfect Dark, FIFA08, FIFA07, Gears of War 1 & 2 en Halo 2 ... geloof ik.
komt als het goed is op budgetgaming.nl te staan welke aanbiedingen ze komende zaterdag hebben eindelijk een gamemania die niet zo heel ver weg is
Ze mogen er ook wel eentje openen in Twente(het liefst Oldenzaal)de dichtsbijzijnde is Zwolle De enige plek waar je in Oldenzaal nog je games kan halen is FRS & Bart Smit. Aantal jaren terug zaten hier het dubbele aan gameshops of winkels die games verkopen.
Alleen games van dezelfde console kunnen omgeruilt worden. Dus Ps2 voor Ps2-games. 360 voor 360-games.
Hebben jullie een idee wat ik kan krijgen voor: Mass Effect + Los Angeles Midnight Club + Smackdown vs Raw 2008? Geen nieuwe game neem ik aan, Smackdown vs Raw 2008 kan ik eventueel ook veranderen door Assassins Creed.
Het gaat er niet om hoeveel het waard is (indirect wel), het gaat erom of de spellen er nog degelijk uitzien (geen krassen, deuken ect). Zaterdag gaat de shop in Vlaardingen open, helaas staat mijn hele zaterdag van 5.45 's morgens tot aan 4.00 zondag 's morgens al bezet. Misschien dat ik mijn broertje tot iets aan kan zetten hmmm.....
Aanbiedingen Vlaardingen: Klik! beetje groot allemaal, maar die scanner is knettergek Ik zien net btw dat ik 2 pagina's dubbel heb staan, rechtsboven en linksonder zijn hetzelfde
Toen ik vorige week in de winkel was werd mij verteld dat ze zo'n 1/3 van de nieuwprijs betalen indien de game compleet is en er goed uit ziet.
Bedankt, deze jongen gaat dus mooi 3 spellen inruilen voor marvel ultimate alliance 2. En 4 ds spellen tegen 2 used ds spellen, goed bezig
Ik ga in mijn pauze even wat games inruilen (voor tegoed of gewoon cash): COD 3 Gold Edition NFS Most Wanted (classic) Pro Evo 6 (classic) Ghost Recon Advanced Warfighter Fifa 08 Fifa 09 Kijken wat ik ervoor krijg.
Ja, meestal wel Ik wil ook vandaag of morgen ofzo wat spellen inleveren. - Farcry 2 - Prototype - Fifa 09 - Halo 3 - UFC 2009 Undisputed - Call of duty 4 - Resident evil 5 Ben benieuwd wat ik ervoor terug krijg. Ligt er ook aan hoeveel ze al van een bepaalde game hebben gekregen, en dan kan het wel eens zo zijn dat ik voor fifa09 nog maar 5 euro krijg ofzo.
Heb mijn games omgeruild en na inzet van mijn waardebon Halo 3: ODST gekocht voor maar 15 eurotjes. Gelijk ook maar ff COD Modern Warfare 2 gepre-ordered.