Correct. De drie games die je inleverd moeten gezamenlijk weer 40,- euro verkoopwaarde hebben in de 2e hans bak. Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zo, na een goede 3-4 jaar sparen heb ik eindelijk me eerste waardebon van 15 euro binnen bij Gamemania
Ik heb ook mijn eerste game en mijn PS3 daar 3 jaar geleden gehaald. In de tussentijd nog aardig wat games ingelevert bij inruilacties. En heb nogsteeds maar de helft van de punten die ik nodig heb .
Punt is dat je vaak bij die inruilacties niet de punten erbij krijgt. Dus dan schiet het niet op nee.
Voor 2e hands games krijg je bijna geen punten. Pre orderen geeft je 100 bonuspunten bovenop de punten die je voor de game krijgt. Ik heb 1 keer een kortingsbon gekregen en ik zit nu alweer op 500.
Ik heb er een stuk of 3 of 4 gehad. Maar goed, ik heb er ook gewerkt. Dus dan is de verleiding ook gigantisch groot om alleen maar te blijven kopen.
Nemen ze ook Collectors Edition`s aan? Heb er een van Gears Of War 3 liggen compleet, vraag me af wat ze er nog voor zullen geven?
Meestal wel, maar aangezien de Epic Edition al voor 45 euro op de site staat vraag ik me af of je er meer voor gaat krijgen dan 15-20 euro... Zou 'm lekker op Marktplaats zetten dan
Waarschijnlijk krijg je dat nog geen eens. Ze maken niet echt een onderscheid tussen CE's en de normale versies qua inkoopprijs. Dus ik zou het niet eens proberen. Ik verwacht een eurootje of 7 misschien. Dus inderdaad: Marktplaats of Ebay
Net even gebruikgemaakt van de huidige acties. Was oorspronkelijk erheen om mijn 360-games in te leveren voor Pokemon X/Y met €19 maar dat mocht niet. Uiteindelijk aanbetaling gedaan voor FIFA14 en Battlefield 4. Ben ik meteen van mijn X360-games af die ik niet in mijn collectie wil bewaren en sowieso niemand meer wil kopen. Handig, too bad dat het geen BF4 voor PS4 kon zijn.
Klopt, bij de meeste filialen maken ze er geen probleem van als de spellen aan de inruilwaarde voldoen!
Hoe werkt zo'n spaarpunten saldo bij GM eigenlijk? Van de week een game ingeruild maar zag op mijn bonnetje dat ik bijna bij 1 bon van €15 zit. Kom er nooit, klantenkaart raak ik altijd kwijt maar toch bijna 1500 punten. Zou wel handig zijn als ik die kan krijgen. Kan niks vinden op de website erover. Hoe krijg je snel punten... Daarnaast, als er op de website staat dat een X360-game een used waarde heeft van €20, hoeveel krijg ik er tegoed voor denken jullie ongeveer. Maximaal €10 zeker?
Je krijgt punten door geld uit te geven.. Bij een used waarde van 20 moet je uitgaan van 5 a 6 euro..