The Darkness Sleeping Dogs Oblivion Brother in Arms Just Cause 2 GTA V Skyrim Hitman Absolution Saboteur Mirrors Edge Mafia 2 Tegoedbon van €64,80. Wel netjes, gezien ik de games buiten Skyrim (€10) en GTA V (€20) probeerde te verkopen voor €5 of zelfs €2,50 per stuk. Dus dan is dit niet eens zo slecht, heb ik toch weer Alien Isolation voor de PS4 voor.
Dat is best netjes inderdaad. Betwijfel of je dat via de Xbazar of Marktplaats bij elkaar had gekregen.
Is me sowieso opgevallen dat Gamemania altijd wel nice bedragen geeft voor je oude games. Ik heb dit meerdere malen gedaan en elke keer kwam ik bij hen uit, want bij Nedgame kreeg ik maar de helft.
Ja, denk het ook, maar goed, solide bedrag dus doei met al die X360-games. Hou alleen Rockstar games en Mass Effect-trilogie. Was overigens Nieuwendijk, waar was je Recka?
Is het bij deze actie ook alleen ps4 voor ps4 games? Ik wil eigenlijk wel sunset overdrive en halo pre orderen, maar heb alleen ps4 games liggen.
Dus een X1 of PS4 game met de used waarde van 50 euro...en dan voor 19 euro heb je Destiny of een paar van die andere titels? Welke game heeft nou echt een waarde van 50 euro?
Ik vind het een prima actie, voor Watch Dogs zou ik via internet 25 eu max. hebben gekregen. Dus gisteren bij GM ingeleverd met 19 eu erbij voor Destiny straks.