Neee Nu is mijn hele plan in het water. Vlaardingen is helemaal in Zuid-Holland. Enig idee wat 't algemene inruilactie wordt?
Is DJ Hero zaterdag al uit? Misschien dat ik dan toch even met de auto die kant op rij. Heb toch nog wel twee games over... Moeten dat btw recente games zijn of maakt dat niet uit?
games maken niet uit als ze maar compleet zijn en nietveel krasjes hebben je moet voor dj hero dan nog wel 50 euri bijbetalen
2 x Wii games 5 x NDS games En nog een aantal Gamecube games + een PSP game. Voor deze games kreeg ik 25,75 terug. De rest van de games heb ik lekker mee terug naar huis genomen, ze wilde ze wel kopen voor 0.90 tot 2.50,, En dan verkopen ze ze voor 10 euro in de winkel, afzetters[/
Brutal Legend, PS3 en x360: gratis bij inlevering van 3 games of €50 Oeeh, ik woon vlakbij game-mania en ik heb nog 3 oude games zoals Army of two Misschien er even naartoe
Let op! Alleen in Vlaardingen zijn deze acties geldig. Kheb het geprobeerd om in Sittard te ruilen, maar dat ging jammer genoeg niet door
Zou ik morgen ook 2x fifa voor 4 games + 50 euro kunnen doen? Aangezien een vriend van me geen zin heeft uit barendrecht te komen
Ik denk dat ie 2x Fifa 10 bedoeld voor 4 oude games en 50 euro van hem erbij @ Rotha: Volgens mij kan dat gewoon
Ja dat bedoelde ik inderdaad :b: Sorry voor onduidelijkheid. In ieder geval bedankt voor de snelle antwoorden
Ik ga morgen naar vlaardingen, kijken wat ik kan scoren. Heb hier zo'n 130 games liggen dus heb genoeg om in te ruilen voor de 360
Vandaag samen met Excalibur naar Vlaardingen geweest. Was echt focking druk maar heb wel 9 games kunnen inruilen voor 3 nieuwe Overigens de actie met Tekken 6, Forza 3, Brutal Legend en DJ Hero was er helemaal niet, dus budgetgaming zit er behoorlijk naast !!! Maar goed, over de games inruilen deden ze echt geen moeite, sterker nog, hij keek niet eens of er uberhaubt wel een dvd in het hoesje zat. Heb NBA 2k10, WET en Marvel Ultimate Alliance 2 mee genomen
Heb ook NBA 2K10, Wet en Marvel ultimate alliance 2 meegenomen Heb de volgende games ingeruild: Army of two CSI hard evidence Fifa street 3 Fifa 08 NBA live 07 Pro evo 6 PGR 3 Tetris evolution Dead or alive extreme 2 Ze deden inderdaad niet moeilijk, hij pakte me stapel games en zette het weg, hij keek niet eens of er wat in zat