Zo te zien geld het 1 dag (openingsdag) Je dient dan 2 games in te ruilen. Moeten we 2 games zijn voor de 360 versie, ruil je 2 PS3 games in krijg je de PS3 versie. Het is gewoon a.s. zaterdag.
Nog maar 1 keer lastig/irri zijn dan. Moet wel met de trein reizen dan dus moet wel genoeg opleveren. Wat zijn de ervaringen met xbox (xbox 1) games? In te ruilen? Ik verwacht niet veel ervoor maar ik heb er nog wel een aantal dozijn. En als ik toch bezig ben GBA/NDS/NGC games? En ff verder in DJ Hero duiken. Maybe dat ik de 360 versie wil. Net de PS3 versie van GH5 gekocht maar ok. Zoveel ps3 games heb ik nog niet. En met co-op'en doe ik wel andere games.
Heb toestraks wat games ingeruild. Heb 8 spellen daar ingeleverd, gemiddelde crappy games die ik eigk nooit meer doe. Kon een waardebon voor 39,40 krijgen of cash en dan maar 32 euro! Maarja, dus maar een waardebon gepakt, aangezien ik daar toch MW2 heb gepreorderd, kan ik daar gelijk voor gebruiken
Kun je bijvoorbeeld PS3 én Xbox 360 games inruilen voor die waardebon ? Wil DJ Hero misschien wel zo gaan halen. Kun je ook bijvoorbeeld gitaren van Guitar Hero inruilen ?
verwacht er niet veel van.. Ik heb zo een idee dat er hier een paar zelf bij de game mania werken. want........ ik heb laatst ook games ingeleverd 6 games o.a. call of duty 4 en fallout 3 en kreeg totaal maar 40 euro voor de 6 games. en voor 2 games (pes 6 en fifa 09 ) kreeg ik totaal maar 3 euro voor allebei.(LOL) ahhaha duss ik denk dat je voor xbox 1 spellen miss 50 cent per stuk krijgt..
Vorige week stond er iemand voor me die wilde Prey inruilen, daar zou hij 75 cent voor krijgen, dat heeft hij wijselijk niet ingeleverd
Bedankt voor de tip AgentSmith!!! Heb de nieuwe wii fit+ met board geruild voor 3 grabbelbak titels van moederbedrijf FRS Echt een goeie deal. Verder hadden ze niet veel interessante aanbiedingen deze keer. Het was ook niet druk, er was meer personeel dan klanten. We waren er rond de middag en ze hadden nog goodiebags over.
Na jaren van zoeken heb ik eindelijk een Castlevania: Lament of Innocence gevonden, in deze winkel \o/
dan moet je voortaan toch iets beter zoeken binnen 1 minuut gevonden http://cgi.ebay.nl/CASTLEVANIA-Lame...deo_Games_JS?hash=item3ca70b0479#ht_706wt_939
1830 positieve beoordelingen in de afgelopen 12 maanden, 2 neutraal, 0 negatief. Lijkt mij meer dan veilig genoeg...
Openings acties Game Mania Alphen aan den Rijn Zaterdag 14 nov. van 10.00 tot 17.00 PS3 (80GB) + Motorstorm Pacific Rift + Mirror's Edge + controler €119.- (OP=OP) DS Lite pink + Nintendogs Labrador & friends €99.- (OP=OP) PSP slim & lite €99.- (OP=OP) PS2 + Buzz Hollywood Quiz + 4 buzzers + 2 controllers €59.- (OP=OP) 360 Pro (60GB) +5 acrade games + Kung FU Panda + Lego indiana jones + controller en headset €150.- (OP=OP) Xbox360 Forza motorsport 3 €50.- of 2 games inleveren en €25.- Xbox360 GTA episodes from Liberty City €33.- of 2 games inleveren en €15.- Xbox360/PS3 modern warfare 2 €50.- of 2 games inleveren en €25.- Xbox360/PS3 tekken 6 €45.- of GRATIS bij inlevering van 3 games Xbox360/PS3 Brutal Ledgend €50- of GRATIS bij inlevering van 3 games PS3 Ratchet Lank Future a crack in time €59.- of 2 games inleveren en €25.- Wii fit plus incl. Balance board €85.- of 3 games inleverenn en €50.- Wii sports resort incl. motionplus €40.- of 2 games inleveren en €20.- Wii Mario&Sonic op de Olimpische winterspelen €40.- of GRATIS bij inlevering van 3 games Wii Rabbids go home €40.- of GRATIS bij inlevering van 3 games DS professor layton en de doos van pandorra €33.- of GRATIS bij inlevering van 3 games PSP Grand turismo €33.- of €15.- bij inlevering van 2 games DS Lite 7 kleuren €133.- og bij inlevering van DS Lie + 2games €50.- (OP=OP) DSi 5 kleuren €155.- of bij inlevering van DS LIte + 2games €75.- (OP=OP) bron budgetgaming
Zul je ziet dat ze er 3 hebben liggen o.i.d Jammer dat ze die aanbieding niet op internet hebben, dan had ik er zeker een paar gekocht... is geen geld , daar koop je nog geen degelijke bluray speler voor.