1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het geheim van Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 14 mrt 2005.

1. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    hey man ik ben het ook volkomen eens met de topicstarter, halo 2 stelt nix voor tis gwoon rushen naar de big-ass-weapons. Neem nou rainbowsix daar is alles goed uitgebalanceerd (stop the bullcrap dat ik ze niet moet vergelijken, want ik vergelijk alleen de balans tussen de wapens) daarin heb je dus meer skillz nodig, zelfde geld voor cs en uc omdat je gewoon jouw favo gun kan neme en zo dus je skillz kan showen

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ieder nadeel heeft zn voordeel heb ik wel eens iemand horen zeggen }:]
    Sword is in een beperkt aantal maps echt een klote wapen om tegen te vechten (midship bv)... Als je goed als team werkt moet je dat zwaard zo neer hebben (als het andere team ook goed samen speelt heb je wat meer werk te doen trouwens...).
    Als je goed met granaten bent of je weet een Plasma Gun in combo met BR of SMG te gebruiken moet je het ook wel redden. Als het niet lukt..... Oefenen!!

Het enige dat ik graag anders zie is dat mensen die quiten gestraft worden...

3. valko

valko www.xboxkaart.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het er ook mee eens ik hoopte op een perfect multiplayer spel maar dit stelde niet veel voor. En dit hoor ik ook zo vaak op live. Ik heb meteen weer rainbow 6 uit de kast getrokken.. Veel beter op live!!

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je nu eigenlijk met "stelde niet veel voor"?
    Ik kan me voorstellen dat het iets anders is geworden dan dat jij (en vele anderen) er van hadden verwacht....
    Je hoopte op een "perfect" multiplayer spel. Wat is in jou (en volgens jou velen andere) ogen het perfecte multiplayer spel.....?

Als je kijkt naar wat deze game te bieden heeft (vooral online), dan doe je het spel echt tekort in mijn ogen.
    Misschien is de balans niet helemaal perfect maar toch, voor mij blijft het nog steeds een spel dat ik geregeld uit de kast trek om even los te gaan op Live.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  5. valko

valko www.xboxkaart.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de wapens, het lopen, de level's gewoon niet fijn. Het gaat niet wat IK verwacht van een multiplayer spel. Het is wel een aardig spel maar ik had verwacht van te voren dat ik hier uren zoniet dagen achtereen verslaafd zou zijn. En dat ben ik dus niet sterker nog na een week was ik er gewoon op uitgekeken. Misschien is het te persoonlijk, maar het valt mij wel op dat ik absoluut niet de enige ben.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mischien word dan Pariah de nieuwe Halo :p

7. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de multiplayer hartstikke vet (de campagin zal ik maar niet over beginen:p) en mijn mening is dat de matchmaking en de maps goed in mekaar zitten.
    Alleen al die cheaters heb ik zo'n K****R hekel aan....
    Als Bungie niet met die update komt waarmee ze hopen alle cheaters eruit te halen voordat Splinter Cell:Chaos Theory komt, zullen ze mij niet vaak meer in halo2 zien (Behalve als er goede downloads komen natuurlijk:p)

8. DonScorpion

DonScorpion Guest

Als je niet becheat wilt worden ( heb het dan over standby ) zorg je er gewoon voor dat je host bent van een game. Je hebt matchup punten 1 2 3 en 4, als je geen vlakjes ziet onder je eigen tag bij punt 1 of 2 ben je geen host, als je meteen vlakjes ziet onder je tag bij punt 1 of 2 ben je wel host. Dus gewoon de hele tijd b drukken als je geen host bent totdat je het wel eindelijk bent (kan soms lang duren).Op deze manier kan de tegenstander niet stanby'en. Dummyglitchen kan nog wel maar dat gebeurt niet al te vaak.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2005
  9. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Halo 2 minder is geworden dan halo 1,neem de wapens ze zijn uitgebreid, maar in princiepe heb je voor de smg en de assault rifle gewoon het geweer uit deel 1 terug, heeft er iemand geklaagd over die gun? Daarnaast zou Halo 2 DE xbox titel moeten zijn maar mensen die geen live hebben en niet iedere dag iemand over de vloer hebben kunnen na de campagne de game als onderzetter gebruiken vanwege het feit dat er geen Bots in zitten ( zoals wel meer toppers de laatste tijd zich alleen maar via xbox live laten multiplayeren)

10. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ben ik de enige die wél van de campaign genoten heeft? Op Legendary is alles weer heerlijk uitdagend en de levels zijn divers genoeg om je aan de buis gekluistered te houden. Ik snap echt niet wat er mis mee zou zijn...

11. DonScorpion

DonScorpion Guest

Ik vond de singleplayer ook gewoon goed (stukken met de flood vind ik altijd minder) maar toch dat einde zit me dwars. Dat heeft mijn waardering voor het spel toch wat teniet gedaan. Maar ach dit gezeur zal je wel vaker gehoord hebben. Multiplayer op live blijft trouwens wel waanzinnig zolang je de cheaters weet te vermijden....

12. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 zuigt gewoon dan heb ik het over de multyplayer.
    Het is ten eerste veels te arcade voor mij er is echt geen ruk realistich aan dit spel.
    Het schieten is zo nep elke n00b kan nog kils maken.
    De wapens zijn idd ruk de levels vind ik stuk voor stuk saai op de halo 1 maps na.
    Het is gewoon een n00b spel, met counterstrike heb je veel meer teamplay en het schieten is veel leuker en moeilijker onder de knie te krijgen en het idee erachter.
    Rainbow six vind ik ook veel beter.
    De singleplayer vond ik wel weer leuk ook niet super maar wel snor.

13. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie zelf het probleem vooral in de Wapens.
    Ik heb de gewoonte om op Grote maps de Battle Rifle en/of de Sniper Rifle te gebruiken. Vaak lukt dit me ook en dan Snipe ik alles wat los en vast zit.
    Harstikke gaaf want het zorgt voor veel kills en weinig deaths maar laatst heb ik meegemaakt hoe het voelt om machteloos te zijn doordat ik nog de Battle Riffle, nog de sniper Rifle niet te pakken kreeg op Couculation.
    Ik werdt steeds gesniped of werd overhoop geschoten door de Battle Rifle en was totaal machteloos omdat ik ze niks kon maken met m'n SMG. Kut, dus zo voelt het om mij steeds met een Sniper tegen te komen :mad:
    In een Costum game kan je de stettings hier en daar aanpassen voor de balans, maar het probleem is dat lang niet altijd genoeg mensen online zijn in m'n list die willen joinen en MatchMaking is op dat punt gewoon veelste dominant in multplayer stettings omdat je bijna niks kunt aanpassen en je steeds aan dezelfde settings met dezelfde problemen komt te zitten.

Tjah, na die tegenslag ben ik me af gaan vragen wat ik zo vet aan Halo 2vind, en dat is de bestruring. Die is ongevenaard voor een console shooter.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  14. Rovak

Rovak Guest

Het enige mooie aan halo 2 is het hele xbox live systeem, het makkelijk naar de friendlist gaan, het party-system en dat er altijd een nieuwe host komt als de andere leaved. Voor de rest is de game zelf zwaar bagger en ik snap niet dat dit 1 van de meest verkochte games is voor de xbox allertijde, ik snap ook niet waarom ik hem zelf heb aangeschaft. De enige reden dat ik het speel is omdat 99% van mijn friendlist halo 2 speelt.

15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de multiplayer van Halo 2 onwijs gaaf. Het blijft gewoon leuk en als je een tijdje niet speelt en je speelt het dan weer, dan vind ik het echt jammer dat ik het gemist heb. Ik moet nog wel wat meer nederlandse friends hebben:) Heb er wel veel, maar er zijn er steeds maar twee online ongeveer.

16. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit probleem ervaar ik ook vaak in Team Slayer op Burial Mounds. Als je daar als team de beide snipers, de rocket launcher en evt. het zwaard hebt is het andere team machteloos.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Battle rifle ook een heerlijk wapen voor in Burial Mounds.
    Maar inderdaad, het andere team kan dan vaak niks meer doen.

18. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Laat ik zo zeggen: Halo 2 is alleen vet gaaf als je wint :p
    In Games Als Raibow Six of RTCWS kon ik me ook prima vermaken als ons team niet won want een kans maakte je toch wel...

19. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je wint is het altijd leuk. ik heb de laatste dagen slecht gespeeld, niet dat ik goed ben in halo2, maar dit was echt slecht. ik werd steeds ingedeeld bij teams die alleen maar liepen te kloten, dan is het niet leuk meer. 1x maakt niet uit, maar elke keer bij zulke teams ingedeeld worden is echt niet leuk, ik had toen echt zoiets van: ik speel dit spel echt nooit meer.maar ik had toch wel weer zin om halo2 te spelen en het ging gisteren gelukkig weer beter.

Zou het ook kunnen dat als je halo2 te vaak speelt, dat het dan op een gegeven moment niet meer lukt??? (ik speel het eigenlijk iedere avond een paar uurtjes)

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    dat van die maps is nie erg, als je maar lekker kan spelen.
    en ja. ik vin het ook jammer dat je met Dual-wield domweg gaat ''knallen'' en niet meer aan strategie en positie gaat denken

Deel Deze Pagina