1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het geheim van Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 14 mrt 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Je denkt dan dat je supersterk bent en dan ga je vollebak in de richting van je vijand schieten. Vooral met needlers. Het preciese werk met snipers en battle rifles vind ik toch leuker.

2. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Battle Rifle gebruik ik heeeeel vaak. Zo'n relaxt wapen. Bij sommige maps gebruik ik 'm niet, daar zijn de ruimtes dan gewoon te klein voor. Voor de rest gebruik ik dat wapen heel veel. Dual Wielden kan inderdaad soms lomp zijn, vanwege het niet gebruik van tactiek. Maar als ik een plasma rifle + SMG gebruik, kan ik ze wel aardig doden:)

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het even niet lukt, dat kan je altijd wel hebben, maar of dat ook door teveel spelen komt. :confused:
    Maar iedere avond een paar uurtjes! Ik speel halo 2 juist (bijna) nooit meer.
    Komt omdat ik na halo 2 nog best veel games heb gekochten die speel ik nu dus.

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook niet dat het door te veel spelen komt. Daar word je volgens mij alleen maar beter van.

5. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het ook elke avond/dag een paar uurtjes. Het ligt er gewoon aan in welk team je zit. Als je in een team zit met mensen die niet zo snel opgeven, dan gaat het wel chill. Maar sommige die geven snel op en gaan dan maar kloten omdat ze zoveel achter staan. Kijk, dan gaat het wel kut.

6. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij ook, dat je van meer spelen beter wordt 8) . Waar ik me trouwens het meest aan gestoord heb in Halo 2 is de gore campmap Foundation. Leuk, een extra level, maar deze zuigt toch zo hard. Tis alleen maar geschikt om te glitchen :+

Waar de rest trouwens (in het algemeen) over zeurt, dat de multiplayer bagger is, daar kan ik het niet helemaal mee eens zijn. Ik speel nog steeds veel Halo 2 (zij het over xbc) en er zitten idd wat maps tussen die helemaal niks zijn maar het aantal levels wat ik nu speel is groter dan bij Halo 1, waar je toch wel meer zuigmaps had. Daar speelde ik vrijwel alleen Blood Gulch, af en toe Beaver Creek, maar nu speel ik op Burial Mounds en Colossus na alle maps.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Colossus vind ik juist een vette map. Beaver Creek is te irritant en Ascension haat ik al helemaal. Daarin speelde ik gisteren 7x achter elkaar. Echt niet normaal.

8. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ascension is juist een van de vetste, op Lockout na dan. Maar het is natuurlijk een kwestie van smaak he. Ik speel gewoon niet graag in supergrote levels, maar ik ben dan ook meer een shotgun hoer. :+

/edit: über Domo Kun avatar _O_

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind beaver creek juist super vet. Maar de beste map blijft natuurlijk Zanzibar. En van Foundation moet ik ook niks hebben. Maar een simpel leveltje.

10. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Vind 'm zelf ook wel vet die avatar:)

Als je een shotgun hoer bent, vind je Midship vast wel vet:) Sommige grote levels vind ik wel vet, zoals Coagulation of Zanzibar. Alleen bij Coagulation is het verrot als je geen vervoermiddel hebt en je zit ergens midden in de map en alle actie gebeurt aan de andere kant |:-

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is zeker verrot. Ik kan dus in Coagulation ook niet zonder voertuig. Zonder voertuigen is dat level gewoon te groot.

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar. als iedereen in het team gewoon zijn best doet, dan gaat het veel beter. als ik een paar keer achter elkaar in een slecht team wordt ingedeeld, daar wordt ik dan niet vrolijk van. en dan gaat het alleen maar slechter en slechter. ik heb nu wel zoiets van: ach het gaat nu niet zo goed, hopen dat het straks beter gaat. en dat werkt wel.

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Maar meestal vind ik de voertuigen ook wel kut in Coagulation. Zul je net zien dat als jij een voertuig hebt, dat de vijand de rockets hebben. Het enige dat chill is, is als je in een Warthog zit met een gunner, de rest vind ik verrot.

Als ik achter elkaar verlies, dan kap ik er even mee. Kan ik m'n frustraties daarvan even wegwerken. Dan ga ik weer verder met spelen als ik weer zin heb om mensen hun ass te kicken :p

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  14. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ik in een slecht team zit, a la, maar dat de helft dan quit omdat ze niet kunnen winnen :mad:

/edit: weer een nadeel van Halo 2, onder een game quitten. Er zijn natuurlijk tijden dat je wel weg moet maar het is zo irritant.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  15. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo triest, dat mensen gewoon hun team in de steek laten. Simpelweg, omdat ze niet kunnen winnen. Is soms wel irritant inderdaad dat je moet quitten onder een potje. Ik quit nooit, tenzij ik moet eten. Als ik, bijvoorbeeld, nog maar 2 minuten op de teller heb dan ga ik nog wel door. Als het net begonnen is, dan moet ik wel stoppen.

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar heb ik ook zo'n hekel aan als er mensen quitten onder de game. meestal blijf ik gewoon doorspelen en dan gebeurt het wel eens dat ik helemaal alleen rondloop tegen 4 anderen. als ze dan bij elkaar blijven en ik kill er dan een paar van hun team, dan is het wel leuk. dan hoor je die lui allemaal schelden hehe.

17. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden heb ik in m'n eentje een heel team afgeslacht. Toen ging iedereen weg uit mijn team en ik wilde gewoon doorspelen, want wij stonden een paar punten achter. Heb ik ze uiteindelijk verslagen met 10 punten voorsprong:D

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is beter :) . dat heb ik nog niet gehad. vaak had het andere team zoveel punten meer dat je dat niet meer zo snel inhaalde.

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Was echt een geweldig moment. Hun gingen helemaal schelden:

JOW WTF!
    YOU GOTTA BE FUCKING KIDDIN ME!
    FUCKIN HELL!
    THIS CANNOT BE!
    MUTHERFUCKER!

Had echt de grootste lol toen :D

20. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    je maakt een kleine grammaticale fout hun = zij.

iig bij bungie hebben ze het zo gedaan; een map voor een of meerdere speelstijlen. bv midschip is een map voor king of the hill of slayer als je dat niet leuk vind vind je die map ook niet leuk!!

of colosus 3 plots is daar perfect voor.

enz.

wat ik ook nog eff kwijt wou aan de topic starter ; jij vind matchmaking gewoon niet leuk klaar. volgens mij zie je de lol niet in halo 2 :{

Deel Deze Pagina