1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het geheim van Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 14 mrt 2005.

1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg altijd hun, weet niet waarom.

Dat systeem van bungie kan inderdaad wel kloppen. Matchmaking duurt trouwens best wel lang meestal. Soms zit je gewoon minuten te wachten voordat er een game gevonden is.

2. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Het belangrijkste is 'de team spirit' op live. Zolang je in een leuk team zit die goed kan samenwerken en niet als kamikazaa op de vijand afgaan maakt het mij niet zoveel uit. Het leukste op live vind ik tog met lui die ik ken. Toch velvet_dark? ;)

Dan heb ik er niet zo'n probleem mee als de tegenstander de sterkere wapens heeft. Dan is het juist de fun om met goed samenwerken die wapens proberen terug te krijgen.

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja okee maar als het niet lukt raak je het ook weer snel beu en gaan andere mensen weer weg en word iedereen boos. En inderdaad, met mensen spelen die je kent is inderdaad leuker. Ook omdat je dan wat beter weet waar ze goed in zijn en wat hun zwakke punten zijn etc.

4. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul het is gewoon een goed spel je moet er gewoon van houden!!:mad:

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dean, post eens fatsoenlijk man. En on-topic graag.

6. madmaxensnow

madmaxensnow bier bier meer bier

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb ook van de canpain genoten. ik hoor vaak dat mensen dat ze het te gemakelijk vinden. nouw dan probeer je lagendary toch. dat is stukken moeilijker. ik heb zelf capain op legendary bijna uit gespeeld. alleen die laatste brut krijg ik niet dood.
    de multieplayer is nog veel beter vooral via x-box live. dat de wapen geen balans hebben slaat ook negenst op. een beetje ervaren speler weer hoe die een bepaald wapen te lijf moet gaan. als iemand een zwaard of shotgun heeft loop en naar achter en blijf je op hem vuren. als imand een rocketlancher of sniper heeft proobeer je zo dicht bij te komen als mogenlijk is. ik zelf speel het liefst met duel wite 2 nedlers voor als je je tegenstander in zijn rug kan aanvallen. 2 magnums een paar schoten op het hoofd en je tegenstander licht plat. ik vind halo 2 een top game.

7. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even hartelijk lachen, jij bent hier de spammerd die in elk topic 200x hetzelfde post. :D

Dit valt dus gewoon onder het kopje, 'over smaak valt niet te twisten'? O-) Er zijn genoeg mensen die inderdaad niets aan Halo2 live vinden, de rest (425.000 anderen die dagelijks spelen) vinden dat wel.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat vinden jullie nou zo dom aan dit spel ??
    Halo 2 is gewoon een goed spel, 59,99.
    Ik heb genoeg spellen van zoveel geld gekocht waar ik veel minder van genoten heb :{

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook. ik speel hem nog steeds en vind hem echt top. vooral de multiplayer

10. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook de singleplayer. Ik heb geen live, en met maten splitscreen doen is ook vet. Behalve een aantal levels dat je de Arbiter speelt. Dan is het veel te donker en kun je niks zien. Als ik dan de kleuren op mijn tv bijstel ziet de hele omgeving er gewoon veel minder sfeervol uit. Ik vind dat bungie wel een soort van lamp in de hud van de arbiter heeft mogen plaatsen. Het is toch een alien met een legendary suit. Dan kan zo'n lichtje er ook nog wel bij :D. De andere delen met de arbiter zijn wel vet net zoals die met de master chief ;).

Vet spel. De hud had nog wel iets specialer gemogen, maar voor de rest, toppie. Ook vet dat je alles in kan stellen met multiplayer deathmatch en zo.

Dit was mijn beknopte review + mening van spel + mening van de kern, nm. Singleplayer én multiplayer.

11. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak iedereen altijd in met splitscreen. Willen ze sniper doen, maar dan zeggen ze altijd nee shit tim doet mee. Dan win ik echt gigantisc hard en zeg ik zo, ik hoor water (bij coagulation), zeggen ze jahoor je kijkt gewoon af. Als ik iemand in beeld heb zegt die persoon ook van hey wie heeft mij in beeld? en dan rag ik vol een kogel door z'n kop :D

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb geen live dus Halo2 is echt een kut spel! En dat meen ik echt!

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ik heb geen live...(jammer :mad:) maar ik vind de sp van halo 2 tegenvallen (van halo 1 vond ik beter) en dan tja...dan valt er alleen nog maar te lannen he.
    wat dan wel weer even leuk is. :)

14. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Halo 2 is geen kut spel, jij vind het een kut spel. Het is een mening en geen feit.

Ik zelf speel alleen nog maar Halo 2 met wat lui die ik ken, maja das ook maar 1x per maand ofzo. 8)

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ja...maar dat is dan via live he :p dat is natuurlijk wel leuker :)

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk is het geen feit. Als je Live hebt zal het vast wel een leuk spel zijn maar ik heb dat niet dus vind ik het een kut spel!

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind je dan zó slecht aan de Single Player ? :eek:

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tja..Saai! Bij H1 vond ik de singleplayer wel erg goed. Ik denk dat H2 toch te veel binnen was en in veel kleine gangetjes. Ik houd juist van grote veldslagen. Neem een voorbeeld aan het level Halo in Halo1 of dat sneeuwlevel!

19. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    SP vind ik juist beter dan de MP, MP is pas saai en überfrustrerend door die cheaters en zeikers de hele tijd, bah! geef mij maar GR2!

20. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Zeikers is algemeen, dat zijn de mensen niet de game, en meeste cheats hebben geen nut in MP.

Deel Deze Pagina