1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het geheim van Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 14 mrt 2005.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en daarom gaan ze glitchen. En dat is helemaal vervelend. Wel leuk om het gewoon te doen met je vrienden en er geen mensen mee lastig te vallen. De SP is evenals de MP gewoon supergoed. De MP blijft ook gewoon leuk om te doen. Meeste levels van de SP zijn ook nog wel leuk om nog een keer te spelen. Maar MP (zeker live!) blijft gewoon de max.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk ben ik het wel met je eens, behalve met het punt dat het zuigt :p
     
  3. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2

    :9 BOOL SHIT, :mad:

    oke k geef toe, de wapens verliezen wel hun balans met dual wielding. :p
    Marr s eht gwon niet harstikke vet met z'n 16 in een kleine map. En de levels zijn gwon kei mooi gemaakt.
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik jullie nog een geheimpje vertellen...
    de singleplayer van halo2 is nog kutter dan de multiplayer!!! in de multiplayer cheat iedereen dan wel, maar dan nog is dat beter dan de teleurstelling van al de dingen die niet in het spel zitten of die beter konden. Als bungie nou iets meer taktiek van halo1 erin had gedaan en een beetje diepgang toe zou voegen dan was het misschien nog iets, want er zitten best vette stukkies bij, maja dat is te weinig. Bungie zou moeten kijken naar id-software die keer op keer een supergame neerzetten zoals nu weer met doom3, dat is pas genieten in singleplayer (multiplayer nog te weinig getest om hier iets over te kunnen zeggen) en de vorige RTCW was online ook toppie dus als bungie daar is van zou leren, maken ze misschien ooit nog een game die beter gaat worden dan halo1 en egt leuk is om te spelen:confused:
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Grapjas. Als er bij een game pas veel dingen op elkaar lijken, is het wel bij bij Doom (III). (Ja, ik heb die game). Toegegeven, wat meer veldslagen en grote buitenstukken waren leuker geweest, maar de game is niet kut. Ga jij maar is (bijv.) Delta Halo of Regret spelen. Probeer je Marines levend te houden, kijk naar de vogeltjes in de lucht, de visjes onder water. De sfeer in met name die levels is zo goed. Hulde daarvoor. _O_
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Luister, wat mij betreft mag je Halo 2 k*t vinden maar inhoudelijk is het helemaal niet slecht.
     
  7. Aetius

    Aetius Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

    Halo2 heeft een episch verhaal en ik moet zeggen dat het een briljant verhaal is. Het is echter nog lang niet afgelopen. Ik verheug mij nu al op de volgende Halo (ja die komt, waarom staat Bungie anders in de lijst met developers voor de Xbox2).

    Multiplayer is supergaaf, ik heb zin in de nieuwe 9 levels. Die doen mij ook enigzins aan Halo 1 denken.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien niet gek... Er zit in ieder geval 1 map uit Halo 1 bij. Die met al die teleport ramen.
     
  9. Crazychris

    Crazychris Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 zuigt niet!!!!!! tis een supergoeie game met een mega vette multiplayer!!!
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een kwestie van smaak.
     
  11. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 is wel een goed spel vind ik, beetje teleurstellend na deel 1 maargoed. Daar zullen we mee moeten leren leven. :'-( Ook jammer dat de matchmaking een beetje heel erg geflopt is. Maarja, custom games met MLG settings vind ik opzich wel leuk om te spelen, ben benieuwd hoe de nieuwe maps gaan worden. :)
     

Deel Deze Pagina