Het grote: 'Alles over series' draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 14 okt 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Het grote: 'Alles over Serie's' draadje

Hier kun je alles kwijt over serie's wat je wil.
    Ik baal er bijvoorbeeld van dat Everwood pas in het voorjaar weer begint, want ik vind dit echt een topserie.
    De nieuwe serie the guardian lijkt me ook wel leuk, pas 1 aflevering geweest.
    Trouwens die humor serie's wil ik ook altijd zien, dus bijna altijd net5 opstaan s'avonds.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Duidelijk friends, top serie.. heb er nu ook 14 dvd's van.. en ik ga de hele serie aanschaffen.. vnvnd weer een gloednieuwe aflevering op yorin om half 9.. (althans gloed nieuw.. )

3. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk eigenlijk bijna geen serie's, maar ik ben wel een trouwe expeditie robinson-kijker. Het is nu bezig dus ik heb niks te klagen.

4. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    14 DVD's?!?! Hoeveel zijn er eigenlijk?

Vroeger keek ik altijd Friends, nu zelfs dat niet meer. Ik kijk NOOIT TV, behalve muziekzenders en films. Verder volg ik helemaal niks. Hoewel ik 2 weken geleden Masterplan nog gezien heb... dat was op zich best grappig, maar in zijn lompheid.

"De Master beveelt dit en dit. Dinges denkt dat hij een spelletje speelt, maar hij entered de wereld van de Master. En de Master weet ook alles van hem." en bla bla bla. Echt zo grappig ^^

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik volg geen series. Vooral omdat het nogal vaak voorkomt dat series stoppen e.d. En ik heb ook gewoon geen zin om elke keer weer te kijken: als je één keer niet kijkt volg je verhaallijn niet meer (soaps daar gelaten).

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik kijk altijd heel graag naar series. wat ik geweldig vond op v8 was the invisible man en daarna altijd lachen off centre. echt een grappige show. friends vind ik wel leuk maar niet écht goed. momenteel kijk ik wat minder omdat k*tveronica terug is. net 5 series zijn idd meesterlijk, bijv will & grace maar charmed en two boys and a girl (allebei van de zender gekickt) vond ik leuk. enigste leuke op veronica is nu Ed, das wel lachen.

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik baal er echt van dat The Simpsons nauwelijks meer is. Is zo'n fucking grappige serie. Gelukkig is er soms nog wel Futurama, ook super grappig.

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Van Charmed worden intussen alweer een tijdje nieuwe afleveringen uitgezonden hoor. :)

Ik kijk iig wel minder series dan vroeger. Er zijn gewoon veel te veel series die gewoon veel te flauw zijn. Met name Nederlandse comedy series zijn echt dieptriest, maar ook veel Amerikaanse/Engelse series zijn tegenwoordig gewoon echte rip off's van elkaar en flauw.

De langste serie die ik heb gevolgd is X-Files. Deze heb ik al vanaf de allereerste aflevering gevolgd, alleen de laatste paar seizoenen heb ik maar af en toe bekeken. Zonder Scully en Mulder was het gewoon X-Files niet meer en de serie zelf was eigenlijk al te lang bezig. Ze hadden gewoon op hun hoogtepunt moeten stoppen.

Andere series die ik nu nog echt volg of volgde zijn: Buffy the Vampire Slayer, Friends, Nikita, Will & Grace, Fastlane, 24, Seinfeld, Frasier, Six Feet Under, Spangen, The Sopranos (helaas van de buis) en Band of Brothers (eigenlijk een mini serie maar goed). De beste serie van dit moment is echter The Shield. _O_ Maar die wordt helaas nu ook niet meer uitgezonden.

Hmmm... eigenlijk kijk ik nog best wel veel eigenlijk.

Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  9. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Hey maar ik ga lekker nu weg, Friends kijken. Trouwens ik had van iemand gehoord dat Ross in deze serie een paar woorden Nederlands ging leren ofzo??? Because zijn buurvrouw was overleden ofzo en die was Nederlands?!?!? weet iemand hier iets van?

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die aflevering is geloof ik van 1 of 2 seizoenen geleden. Niet uit de huidige iig.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Zoals The Messenjah al zei, the Simpsons is echt vet. En South Park :p Ik vond op Kazaa de aflevering Osama Bin Laden Has Farty Pants, echt hilarisch. Het zou gewoon weer terug naar de Nederlandse tv moeten komen!:mad:

12. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, ik heb ook een flinke tijd de x-files gevolgd... en ja, ze hadden op hun hoogtepunt moeten stoppen, nu is het nl. een beetje uit.

Ik volg ik al vanaf het begin (denk ik) de serie Angel. ik vind het leuker dan buffy en de serie is gewoon zo goed opgebouwd.

Friends heb ik ook een tijd gevolgd, maar ik kijk er gewoon steeds minder naar omdat ik het een beetje zat ben...

13. Veggie

Veggie Guest

Kijkt iemand Roseanne ???

Ja idd, echt een goeie serie was dat ...
    Wanneer begint ie precies?

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Met name "goede tijden slechte tijden" vind ik errug goed...

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vroeger altijd trouw gekeken. Absoluut een van de beste comedyseries ooit. Vooral omdat er ook wat drama in zit. Nu pak ik geregeld nog een herhalinkje mee. Alleen jammer dat het allerlaatste seizoen echt compleet bagger was. Toen waren ze ineens rijk geworden, sloeg daarna echt nergens meer op.

Laatst bewerkt: 14 okt 2003
  16. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    @ Veggie Roseanne dies ook lachen zeg, kijk ik ook heel vaak. Weet niet wanneer Everwood begint.
    @ The Matrix Pas geleden was Southpark wel weer op tv maar tis ineens weer verdwenen, als sneeuw voor de zon, jammer.

X-files een van de beste serie's ooit vind ik.

Trouwens dit is bijna mijn dagelijks ritueel: Roseanne, Yes Dear en dan iets later Will & Grace. Die serie's veranderen continu maar ik kijk ze bijna altijd, altijd leuk he lachen.

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    >> Moved naar ASEL (daar hoort alles wat met tv-programma's/films te maken heeft)
    >> Serie's veranderd in series :cool:

18. Veggie

Veggie Guest

Idd, maar die mix tussen drama en humor blijft perfect ...
    K ga straks om 23:00 uur ofzo weer ff Will & Grace en Roseanne kijken ... :)

Jammer dat k geen tijd meer heb om Friends te kijken, et is toch een nieuwe serie die nu bezig is?

Ongelofelijk dat ik gisteren 24 heb gemist ... :mad:
    Komt er nog een herhaling van ofzo?

Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2003
  19. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nie of er nog een herhaling komt, maare is eigenlijk niet heel veel gebeurd, je kunt t nog wel volgen en bij de volgende aflevering zie je toch wat er vorige keer is gebeurd

20. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Iedere woensdagavond om 20.30 herhalen ze 24 op RTL 5.

Deel Deze Pagina