Ik spot net op het dashboard dat er een gratis Prop te krijgen is. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 9XBX9-9RCD9-9BCK9-9PRTY-9RCKZ
Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Lul! Beetje jammer dat die grill niet in je GamerPicture past verder maarja, wel grappig
Je hebt een code ingewisseld voor: Grill Prop. Dit werd toegevoegd aan je downloadwachtrij. Bedankt Dulle voor de spoiler.
"Deze code kan niet worden ingewisseld omdat het item alleen kan worden gebruikt voor een vrouwelijk avatar. Jouw avatar is mannelijk. Je kunt deze code delen met een vriend die een vrouwelijk avatar heeft." :{ Bedankt voor de grill trouwens.
Je hebt een code ingewisseld voor: White Bing T-shirt. Dit werd toegevoegd aan je downloadwachtrij. Chick
Heheh die code voor die grill te downloaden: 9XBX9 = XBX + o = XBoX 9RCD9 = RCD + aae = aRCaDe 9BCK9 = BCK + lo = BloCK 9PRTY = PRTY + a = PaRTY 9RCKZ = RCKZ + o = RoCKZ XBoX aRCaDe BloCK PaRTY RoCKZ
Whaahha heerlijk! Ik keek gisteren eens op m'n gemak rond op de marketplace en er zijn toch wel heel veel leuke dingen voor je avatar imo: Alan Wake outfit, Sam Fisher outfit, rode plimsol schoenen, gasmaskers etc. Alleen om van losse dingen een passende en gave outfit te maken is al wat lastiger omdat er gewoon zoveel keuze is. Daarom kies ik meestal ook gewoon voor een standaard outfit die al helemaal klaar is zoals de Splinter Cell Elite outfit. Maar deze raak ik nu een beetje beu, jullie nog wat aanraders?
Kan je me uitleggen waarom? geef toch liever geld uit aan echte kleren dan aan kleren voor mn virtuele poppetje? Mja, Home vind ik ook al zoiets.
Als ik bijvoorbeeld een 4200 (P) kaartje koop en ik heb nog een paar 100 (P) over waar ik toch niks mee doe, dan kan ik deze toch gewoon spenderen aan m'n avatar?