Wel tof maar echt véél te duur. De enige keren dat ik iets voor mijn avatar heb gekocht was wanneer ik nog iets van 80 punten over hield. 400 punten is toch wel iets te veel van het goede voor zo'n item...
Ik heb zoveel voor me avatar gekocht, ik ga niets meer kopen, hoe vet die CoG suits van GoW 3 er ook uit zien. Stomme geld hyena's.
Sinds 20 april zitten er bij de Arcade game Southpark: Tower Defense ook 2 awards, een Kenny pak en Cartman muts.
Al gelukt? Heb morgen tijd zat om je nog te helpen evt. Ziet er nog steeds bruin uit Hoe unlock je trouwens die extra pallet? (Niet dat het mij wat uitmaakt, ik heb Number 1 haar, maar toch) - Zie trouwens net pas dat hijr oorringen niet showed, lame.
Oh raar toen ik em poste was die wel geupdate. Had nieuw jurkje aan + kleur haar. Maar ik heb deze tutorial gevolgt (niet om joker te maken maar op het kleuren pallet te unlocken) In filmpje zegt die met de thumbstick te draaien maar werkt ook door de LT in te drukken om je avatar te laten draaien. [yt]tUC_TMRNYmY[/yt]
Ik zag net dat er ook een DoT kopje is in de Avatar Markerplace. hier staan in. pompons basketbal slang Voor de mensen die liever wat minder uitgeven dan stilwater heeft gedaan