160, las trouwens dat bij sommige mensen toch 160 punten was afgeschreven toen er nog gratis stond. Waarschijnlijk stond er voordat je op download klikt gratis, en dan bij bevestigen 160(P) maar dat weet ik niet 100% zeker natuurlijk
Bij mij was er gelukkig helemaal niks afgeschreven. Nog steeds het nutteloze aantal punten van 230 Gisteren eindelijk eens een Avatar Award unlocked wat uit meer bestaat dan een lullig shirt. (al is een shirt natuurlijk beter dan niks!) ^Zoiets zou je normaal gesproken al snel €4/5 kosten, dus netjes dat het er gewoon in zit als een Award. Nu nog eens een game wat een leuke prop heeft.
Kijk, zoiets is veel leuker dan alleen een t-shirtje oid. En dit is dan zelfs in een Arcade game. Zulke outfits mogen in retail games ook wel komen van mij
Oh yeah Bij mij waren er ook geen punten vanaf voor dat masker. Plants vs. Zombies ook maar gelijk gekocht, blijft een tof spel.
Weet iemand nog een paar gratis avatars? Toen ik die Zombie Masker probeerde te downloaden, stond er dat er een fout was opgetreden. Waarschijnlijk hadden ze het net veranderd naar 160 toen ik wilde downloaden
Iedere week / paar keer per week komen er al nieuwe spullen uit. Zal denk ik echt niet gaan veranderen.
Voor de dames onder ons wat Black Ops kleding: GYVF8-PF7RY-28D7V-VGWV8-CFGRM - "SR 71 Flight Suit" R76BQ-CR3MF-G2TTF-9G36R-BQWJD - "Woods Outfit"
Avatar Awards die je écht moet verdienen. Dat groene pak vind ik niet mooi, maar damnit ik heb me letterlijk in het zweet gewerkt dus ik zal het dragen ook! Kinect Adventures dus. Zonnebril Pak Handschoenen Polsbandje Nog te verdienen: Horloge
Na de hippe 2010 bril ...is er dit jaar ook weer een 2011 bril. \o/ http://marketplace.xbox.com/nl-nl/Product/2011-Glasses/00000100-c79f-d2c3-c1cc-c01358580828