Wat een lame prop.. Het is dat het gratis is. Heeft helemaal niks te maken met de Xbox. Alleen een kado en wat confetti.
Heads up! Starting on Jan. 1, 2012, the Lancer and Hammerburst avatar items will no longer be available on Xbox LIVE Marketplace. If you’ve purchased the items prior to Jan. 1, you will be able to keep them. A new policy goes into effect for all gun-like avatar items on the Marketplace, so get them while they’re hot.
Ik dacht eerst dat dat altijd al zo was. Er zitten vrij strenge regels aan het gebruik van avatars in games, dus dat dit blijkbaar de hele tijd wel mocht verbaast me.
Flauwekul, in de games zelf mag wel Doet me weer denken aan Transformers! Megatron mocht ook in een keer niet meer verkocht worden alleen met een oranje toyplug erin!!!
Maar de games zelf waar wapens zijn verbonden aan een leeftijd rating (meestal 16+), de avatar (en het dashboard an sich) moet natuurlijk alle leeftijden zijn.
Gratis, lelijk maar care. Like at Facebook Dan naar 'Take me to the stadium' Goal 2 rechts beneden, Redeem Code, Gamertag invullen, klaar.
Om de zoveel tijd kan ik het niet laten, en koop ik toch iets. Random skatende Ruigtand ftw. Die resterende 100 (P) wat ik nog had brandde gewoon een gat in mijn virtuele portemonnee. Trouwens stom hoe die MW3 Avatar prop je opeens dikker maakt.
Klik Aanmelden, mee doen en wachten tot er genoeg mensen hebben meegedaan. Dan krijg je mogelijk een code. Zit ook bij de ME3 CE.
Nog niks verstuurd, twee challenge is er ook. Voor de rest zijn alle prijzen zowat US exclusive. Behalve in de week van 14 Februari, dan worden er 200.000 Mass Effect 3 avatar shirts uitgedeeld.
Heb mijn code gekregen zie ik net. Heb hem zelf al een paar maanden en bij mijn CE zit er ook in, dus welke ME fan wilt hem? Heb er twee zelfs, ander account ook.
Yay. Ik heb de ME3 CE ook besteld staan, dus tegen die tijd geef ik hier de code die ik erbij krijg waarschijnlijk wel weg.
^Heb ook meegedaan aan die facebook "game". Maar hoe krijg je die code dan? Per mail ofzo. Heb nog niks binnen.