Klopt, maar de Mii's worden beter toegepast in Nintendogames. Leuk dat je op de 360 kleding en accessoires kan kopen maar het zit er alleen in om geld aan ons te verdienen. Echt leuk wordt het pas als je je eigen kleding kan ontwerpen.
Dit is de mijne. Ik wil eigenlijk een snowboard hebben, maar die zijn er niet En voor een skateboard ga ik geen 240 punten neertellen.
^Valt toch best wel mee? Voor de Darwinia liefhebber: (Tco?) Darwinia+ Xbox Live Arcade Avatar T-Shirts Waar blijven de HP shirts? Iedere donderdag wordt de Avatar Marketplace geupdate. *hoopt* edit: Zo. De gratis dames tops zijn bijgewerkt (63 stuks) De rest komt wel weer later. Ik had het mezelf gewoon niet zo moeilijk moeten maken.
Misschien een domme vraag, maar ik weet niet hoe ik een plaatje van mn avatar kan maken, en hier kan laten zien of op mn computer op slaan als afbeelding, Kan iemand mij helpen Alvast bedankt
http://avatar.xboxlive.com/avatar/IM2QT/avatar-body.png Waar IM2QT staat moet je jou gamertag plaatsen. Dus bijvoorbeeld bij mij Fiasco NL. Dan de IMG tags ervoor en achteren en je bent klaar.
[noparse][/noparse] Vervang 'DulleNL' door je eigen gamertag, en plaats bovenstaande regel in je post.