Ach ja, ik had nog wat punten over.... Hoed en ooglapje hebben we ook nog, maar het is nog geen Halloween!
Nu is er nog meer kleding van Mass Effect, en ook een helm. Heb maar een Mass Effect shirt gekocht en meteen een Carmine helm. Vind die gezichten van de avatars maar niks, dus maar een helm op. / Mhm, is nog niet geupdate. /sadface
Nee, jou gezicht is inderdaad niks! Muahaha! Vandaag maak ik geen fotootjes meer. (hoofdpijn enzo) Als morgen nog niemand het heeft gedaan doe ik het wel.
Spoiler [gb]Mass Effect[/gb] [gb]Mannelijk[/gb] [gb]Vrouwelijk[/gb] Pff, wanneer worden die HD capture cards eens wat goedkoper.
Vandaag komt een update uit voor Splosion Man. Tegen de tijd dat het EINDELIJK eens uitkomt draag ik alweer ODST kleertjes, en ben ik vergeten dat Splosion man uberhaupt bestond... Update is dus eigenlijk ook gewoon klaar aangezien ze het hebben over 'the timing of the release'. Net a free Avatar shirt with the purchase of The Beatles: Rock Band Specially marked boxes of the upcoming music title The Beatles: Rock Band include a unique bonus: an exclusive Avatar shirt. The freebie marks the first (and hopefully not the last) time Avatar apparel has been given away alongside the launch of a game, giving extra incentive for users to pick up a copy of the Xbox 360 version. Coincidentally, it'll make for a hilarious image when your Avatar shows up in Guitar Hero 5 donning a Rock Band promo t-shirt -- if Avatar apparel is able to show up in game, that is.
[gb]Headed to PAX ? Be sure to get your free Avatar T-Shirt[/gb] If you’re coming to Seattle for the Penny Arcade Expo this weekend, let me be the first to say welcome. Be sure to stop by the special Xbox table (not the booth) to pick up your free PAX 2009 T Shirt for your avatar, proudly being modeled here by my own Xbox LIVE avatar. All you need to do is stop by the Xbox table on your way to the show floor and ask for one. It’s located on the 4th floor, North Lobby at the top of the escalators (across from the Penny Arcade Store.) . We’ll be handing them out on Friday and Saturday from 1p – 4p while supplies last so don’t wait until the last minute to score one. See you this weekend! Overigens is er ook nog een E3 bokaal trinket ding. Die je kon kon reserveren op E3 2009.
Ze hebben bij de update van vorige week nog 2 petjes toegevoegd... (edit: Zo te zien meer dan 2 petjes...) Vandaag is er iets met de 80's. Moet ik wéér alleen de fotootjes maken? Andere eventuele mogelijkheid is om de startpost niet te gebruiken voor ALLE kleding, maar alleen voor de Avatar Awards. Want.. tsja, het is geen leuk werkje om dit bij te houden. Wekelijks weer +/- 20 kledingstukken toevoegen waarvan ik alle foto's moet maken en dat terwijl volgens mij niemand de post gebruikt.
Ik heb het in ieder geval nog niet gebruikt In tegenstelling tot de premium themes, waar je geen preview van ziet, kan je van avatar kleren namelijk wél gewoon previews zien, dus waarom zou ik ze nog in dit topic gaan bekijken? Bespaar de moeite maar Dullie.
Dacht ik ook al. Maar ja, Juun drong er op aan dat ik het toch deed. We kunnen dit topic gewoon gebruiken voor de Awards (bespreken, showen enz). En eventueel gebruik ik daar de startpost voor, maar dan moet ik zien hoe dat gaat werken. En of het niet teveel werk is.