NLB I Never Look Back NvC I Namen verzin Clan NcC I SmartieZ zH I Zero Hour. (Zal vast wel in gebruik zijn)
Robert eG is mooier dan EG. De Gamers van Tegenwoordig GvT Wil ik als clannaam weet niet of Sander het wil
Gamers van Tegenwoordig is hard, nu moeten we eigenlijk nog een manier vinden om dit vertaald te krijgen naar Engels Nowadays Gamers? [NaG] Gamers of the Present? [goP]
Qq--> Quantity for Quality bv Qq SmartieZ ZeL--> Zoek een Leven bv ZeL SmartieZ n00b--> Team n00b bv n00b SmartieZ @SmartieZ: TGZz--> this Time GamerZz TtG--> This Time Gamers
Wat me trouwens wel opvalt is dat veel mensen een clantag nemen die erg game gebonden is zoals bijv vroeger DDB is opzich niks mee maar wat heeft Dutch Death Bringers te maken met bijv een racegame? Veel namen zijn ook geheel niet uitgedacht zitten ze allemaal met hun vette namen voor bijvoorbeeld GoW aar dan komt er een nieuw spel en dan missstaat die clantag gelijk ik bedoel HLH bijv Humanity's Last Hope strax komt er een andere toffe shooter die veel word gespeelt enof een vette racegame dan vind ik dat gelijk niet passent meer. Let wel op ik kraak niemand af het zijn voorbeelden
qG, vVv, e0s, pG, eC etc allemaal namen die wél lukken maar idd Priest je hebt gelijk er zijn nogal wat namen die bij een andere game geen outcome meer zullen hebben.
aoD o RAMP4GE we zijn nu een nieuwe betekenis aan het verzinnen voor de afkorting aoD ik dacht iets van Advanced Online D............ of Above our D.....
Thnx, ik was ook niet van plan om iets te vertalen Niet Ik heb sgijt aan de buitenlanders moeten ze maar nederlands leren, ipv wij alle talen leren
Vind onze clannaam ook wel passen bij --> Halo, GoW, GRAW. Toen ik hem met iemand anders hadden bedacht keken we juist vooruit. En aangezien je in bijna elke schiet game de aarde moet redde leek het ons wel een goede naam. Maar je heb wel gelijk over het racegame gebeure. Of andere genres.