DSB | De Super Boeren! UDA | United Dutch Alcaholics LOL | Laughing Out Loud S842579 | Sector 842579 FOC I Fans Of Cortex okee dan ietsjes serieuzer O2 | Team Oxigen FraG | The Fraggers, Team Frag, verzin wat DNA | Deoxyribo Nucleic Acid
FraG Hunterz Hmm dat is wel goed uitspreekbaar ofzo? Favorieten ATM 1Sa | One Step Ahead aR | Adrenaline Rush o2 | Team Oxigen (ERG goed CorteX)
Thx mate One Step Ahead (of 2 who cares) klinkt wel vet maar de Tag zuigt vind ik Adrenaline Rush heeft weer een vette Tag, maar de clannaam is weer een beetje afgezaagd Dan maak je er toch Team DNA van
Wat ik wel een hele lelijke tag vind is: MASTA144.. en dan zet de hele clane r maar 2 letters achter dus het TY mag ik de sniper. Dat wil toch niet
Ja klopt maarja het was nu eenmaal hun keuze en volgens mij had het wel een soort van betekenis voor hun.
Smartiez ken je toevallig xxSkinnywhitexx op COD2 (360) Canadees die op een ping van 3-400 maar bleef iedereen inmaken Namen die ik vroeger gebruikte Group Diane (zal nog terugkomen) Anti-terreur groep en Romeinse Godin van jacht-bescherming Divine Divinity - Geïnspireerd van True Divinity En de clan waar ik in zit vind ook best knappe naam Team Next-Gen(eration)