€¤³³¼½¾‘‘zooi // FF7 , FF9 voor me ligen en playstation pas weer morgne omdat die jongen opeens gene vervoer meer heeft
En nog even ter informatie, over 20min ken ik gaan beginnen met FF9... hij is om 11.30uur hier... dat gaat lang duren dat wachten.. en daarna aan het eind van de dag zal ik wel ff een verslagje geven hoe ik er voor sta:3 _0/
Blijkt dat de ps2 kapot is. Hoop voor je dat die gozer er zo is. Ik kijk even Bad Boys II af, dan even het huis schoonmaken. En dan Final Fantasy 7 voor de rest van de middag.
Deze RPG's heb ik voor PS1 en PS2 met welke zal ik beginnen ? Alundra Alundra 2 Breath of Fire III Breath of Fire IV Castlevania: Symphony of the Night Chrono Cross Chrono Trigger Diablo Final Fantasy Tactics Final Fantasy Origins Final Fantasy IV Final Fantasy V Final Fantasy VI Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Final Fantasy X Front Mission 3 Harvest Moon: Back to Nature Jade Cocoon: Story of the Tamamayu Legend of Mana Lunar: Silver Star Story Complete Lunar 2: Eternal Blue Saga Frontier Saga Frontier 2 Star Ocean: The Second Story Suikoden Suikoden II Tactics Ogre Vagrant Story Valkyrie Profile Vandal Hearts Xenogears
Breath of Fire IV = gaaf Star Ocean: The Second Story , maar deze moet je ZEKER gaan doen ow wat een geddelijk spel.... ik heb hier ook nog wel erg zin in... wat een verhaal .. prachtig gevechts systeem..... ik zou iig voor deze gaan edit: Jade Cocoon heb ik oo kaltijd erg gaaf gevonden.. een beetje traag begin van het spel maar als je je daar eenmaal door heen hebt geslagen heb je naar mijn doe ook een goud spel.. lekker je eigne beetjes maken etc.. erg gaaf om te proberen het ultieme monster te bouwen
effe een vraagje aan jouw. wat zijn een beetje de echt leuke RPG's die qua vechten enzo een beetje op FF lijken (niet allemaal ingewikkelde kutzooi) en gewoon lekker zijn om te spelen en lang duren?
Breath of Fire 3 Valkyrie Profile Chrono Trigger Chrono Cross Lunar 1 Lunar 2 Star Ocean Xenoogears Dit zijn wel de beste spellen uit het rijtje. EDIT: Deze zijn stuk voor stuk geweldig. Chrono Trigger zit op Final Fantasy Chronicals samen met FF4 of 5. Valkyre Profile en Breath of Fire 3 zijn mijn absolute toppers uit dit rijtje. Valkyrie Profile is heel moeilijk te krijgen. Hijs sowieso import, maar ook in de States is hij bijna niet verkrijgbaar. De FMV's uit dit spel zijn mooier als de van de FF serie. Ook de gameplay is geweldig bij dit spel.
sjoooow.. erst momenten voelde weer heerlijk aan... pff nog neit egt veel gespeeld ( door vriendin...) maare morgen na werk ga i ker weer lekker tegen aan
Nee het is import hè. Mooier is nog dat ik mijn PS2 heb omgebouwd om juist import games te spelen en Chrono Cross NTSC speelt hij niet af. In mijn omgebouwde PS1 speelt hij m wel af. Nu heb ik Chrono Cross ge-backupped en de backup kan ik wel op de PS2 afspelen. Raar allemaal.
net heel ff overnieuw begonnen... omdat ik toch nog neit ver was en ik gewoonweg bijna met niemand praatte enz en dat vond ik beetje saai, nu ben ik al wer gecrashed met het vliegschip en ben in de evil forest aan het trainen ik ben lvl 8 en steiner/vivi allebij lvl 7, het gaat lekker en bne van plan ook pas bij lvl te vertrekken om de prinses te gaan zoeken update: zit nu in de ice cave alleen het lvlen gaat neit meer zo hard omdat ik weinig exp krijg dus ik denk dat ik nog maar ff door ga in het verhaal tot ik op een betere plek kom... nu lvl 9.. bijna lvl 10 ik laters _0/
Toen ik uit de ice cavern kwam, was ik met iedereen lvl 20, dus nog ff doortrainen onthou: steel van ELKE baas die je tegenkom, je krijgt hier lekkere items om voor aan het begin te hebben. En koop van elke weapon in de weaponshop er 3 van. Als je genoeg gil hebt koop er dan 4 van elk soort. Je gaat ze later nodig hebben.
ben nu buiten de ice cave aan het trainen en daar gaat het ii geen stuk sneller... meer exp en betere tegenstanders.. maar toen al lvl 2-sjees.. hebbie vrij lang over gedaan dat moet wel.. en warom zo veel van elk weapon? edit: ik ben nog GEEN een weapon shop tot nu toe tegen gekomen dus.. misschien dat jij je vergist met een andere cave?.. dit is de grot na evil forest nog niet ver dus.. het stuk ken in een uur en ik ben al 4uur bezig met trainen etc.. nog goede trainings metodes die ik neit ken misschien?.. en ik vecht om met iedereen zo veel mogelijk abilitys te leren alvast bedankt _0/
want je krijgt hier gemiddeld maar 30exp per gevecht die je doet dus dat gaat egt niet snel... edit: ken ik nu oo khet dorpje in.. zonder dat het verhaal verder gaat om ff een vooraatje mediceiene in te slaan?
ik ben er precies 1 dag mee bezig geweest, echt heel de dag. zoveel weapons heb je nodig om alles te kunnen synthesysen (of hoe je het ook schrijft) wat er is. Je gaat automatisch in de Inn in het dorpje als je erin gaat, dus je gaat wel een stukje het verhaal in. Maar als je nu tot 20 traint heb je hogere kansen om te stelen van bazen, en je kan sommige eidolons al summonen. toen ik de ice cavern nog in moest had ik al 99 potions, dus dat is ook een voordeel van trainen. Ik hoop wel dat je de moonstone uit Alexandria hebt meegenomen?
Nope... waar is die goed voor dan.. jah ik ben maar door gegaan omdat i kduit stuk van het verhaal toch al kon.. ik it nu in dat limbul...... en als je daar uit komt heb je egt heel veel ruimte en vee lgoede enemys om te trainen.. maar jij zi jdat je al lvl 20 uit ice cave maar hoe kwma jij dan aan zoveel cavern+ tents om je mp weer op te laden dan? edit: ben nu lvl 13.. de rest is 12 edit 2: als ik uit de stad weg ben ga ik trainen tot minimaal lvl 18 iedereen. en daarna ga i kweer door met het verhal.
Geen mp gebruiken, je hebt de vijanden daar toch in 1 keer dood. En die moonstone, voor zover ik weet kan je er maar 2 krijgen in heel het spel, en die kon je gebruiken voor te synthesysen (k*t woord). En je raakt Steiner en Garnet een tijdje kwijt, vandaar het trainen. Maar als je traint leer je je ability's snel, en daar heb je later echt baat bij. Leer jij alle ability's of alleen degene die je gebruikt?