1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor als je bij Treno komt: koop bij de veiling een Reflect ring voor ong. 12000 gil. Het bedrag verschilt, maar koop m iig. Leer hem dan aan Garnet en Steiner (op dat moment speel je alleen met hun samen), en alsje klaar met met leren doe hem dan af! vergeet dit niet te doen. Als je party dan weer switch naar Zidane, doe dan Reflect ring aan, en leer het aan Freya, Vivi, Zidane, Quina, (dit is ook de party die je volgens het verhaal krijg), en ga terug naar Gizamaluke Grotto. Ga omhoog bij de moogles vecht op het land, niet in het bos, tegen Grand Dragons, en je bent lvl 60 in no-time. Als je dan een paar uurtjes doorgaat ben je lvl 80, niet slecht voor CD1. (bereid je wel voor om genadeloos afgeslacht te worden door Beatrix)

Edit:\ In het bos vechten is nutteloos, ze casten Stop op je, maar dit reflect en ze krijgen zelf de status Stop. Gevecht is over, maar je krijgt geen exp.

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ik leer er zo veel mogelijk elke ker als er nieuwe wapens komen leer ik erst alle abillities en dan pas het volgende wapen .. zelfde geld met armor etc.

owja dat materiaal ore... jah ik wet dat je er weapons etc mee ken laten maken mar heb ik het ook egt zo veel nodig ik heb er 47stuks nu al van:eek:.. en ze verkopen goed 150 per stuk.. owja ik vind die RARE encounters ook wel gaaf met die quiz en die eekhoorn die om ORE vraagt als je dat geft krijg je 10 ap etc.. zitten er daar nou zo vee lvan in het spel of valt dat wel mee:9...

3. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zitten er wel aardig wat in in het spel, maar ze hebben ook een nut. Ze helpen je ozma makkelijker te verslaan. En dat deeik ook, eerst alles leren, en dan pas sterker wapen/ armor aan. Maar vergeet dus niet minstens iets van 30000 of meer gil te hebben voordat je Treno in gaat!

4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    das geen probleem ik heb nu al meer 28000 dusj:9.. gaat goed.. ben nog in limbulm( ofzoeits. eerst weer ff die hunt wedstrijd winnen:9.. daarna weer verder:p

edit: de plek waar ik nu loop vlak buite limblum ga ik dus ongever nog wel ee nuurjte rond lopen, ik loop nu ff alleen met zidane en ik wil er zeker van zijn dat hij het toernooi wint+ dat hij als maincharr in belangrijke battles niet snel af gaat, heb nu ook al ff dat wapentje gewouwt( die met 2messen ) en ben nu al lekker aan het lvlen (nu lvl 16).. de rest 12 maar die heb ik nu niet bij me :'-(

Laatst bewerkt: 22 jun 2004
  5. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die wedstrijd is makkelijk als je die Zagnol (zoiets) kan vinden.
    en waar jij nu ben train ik ook altijd een tijdje, lekker trainingsplek omdat je alleen bent

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Van die encounters waar je ore enzo kunt geven zitten er genoeg in, gewoon door de bossen blijven lopen.

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nah niet veel meer kunnen spelen vanavond, voetbal etc, maar ik zit nog steeds op de zelfde plek. ik blijf daar tot lvl 20 en dan ga ik terug de stad in om wapens in te kopen en te laten omvormen tot beter weapons voor mijn charrs ook ga ik dan pas mee doen aan dat jcht festival. ( nu lvl 19net)

8. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe je het fetival kan winnen met Zidane?

9. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel al uitgespeeld, heb jem 3x over gespeeld en derde keer uitgespeeld, heeb sterkste wapens enzo, maar uhh.. ik heb nooit dat festival gewonnen.

als je een zoort versloeg kreeg je er veel punten voor

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    t is me al een ker gelukt de eerste ker toen ik hem speelde je moet gewoon dat sterkste beest vinden en daarna gewoon de rest dan komt alles goed:9.. alleen weet ik niet meer waar ik die ken vinden:eek:...

11. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    sterkste beest is toch die ene die in begin in die kooi zit, en dan los wordt gelaten..
    bij mij wint freya altijd die wedstrijds, de b*tch ^_^.

12. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kon hem vinden in de district waar je ook kan syntesysen, eerst moet je de kerk veilig stellen, en dan vind je hem bij de weapon en item shop:)

13. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja das waar:9.. ben nu lvl 19(nog steeds) maar ik ben nog ff aan het vechten omdat ik ff een flinke smak geld wil hebben om ff alle weapons op advies 4x ongeverr ken kopen( ik snap wer warom).. en om dan gelijk ff voor ( bijna) iedereen nieuw wapen te fixen:p.. dus

ik ga nu weer verder

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    maarre ff over die moonstone waar had ik die dan kunnen halen in alexandria? en is het morgelijk als ik daar later wer ben dat i khem dan alsnog mee neem?

15. dinges

dinges nee gewoon dinges

Leuk Bevonden:
    0
    mij is het nog nooit gelukt om het festival niet te halen :)
    Ik liep toevallig altijd in 1x goed maar als freya wint krijg je een ring die handig was bij de grand dragons absorb thunder ofzo voor thundaga wel handig

16. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    * is aan het downe:p

morgen gai kpas wer verder met ff9 omdat ik vanaaf feest heb ken ik het niet doen dus... nog ff tot lvl24 door trainen en dan pas met het festival beginnen}:]

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1

maar is dit nou IN / VOOR / NA die grot???? waar die dragons zijn?.. want ik sta nu op het punt Limblum te verlaten. alvast bedankt

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nog ff een paar vraagjes.

hoe kan je chochobo nieuwe abilitys ook al weer leren:eek:.. dat weet ik dus niet meer, komt ook omdat ik eigenlijk egt dat chochobo spel heb gespeeld alleen nu wel en i kvind het wel gaaf, heb pas 523 punten en ik ken al geen chochographs meer vinden.

owja en met quina ken je toch zijn ultimate weapon halen door 100 kikkers te vangen maar ik kon er nu maar acht vangen en nu zijn ze er niet meer hoe los ik dat op?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die kikkers komen wel weer een keer terug maar er zijn nog zat andere plaatsen waar kikkers komen.

Deel Deze Pagina