1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zorg er wel voor dat je een mannetje en een vrouwtjes kikker in leven laat om de populatie in stand te houden. Als je dan later weer terug komt dan zijn er weer nieuwe bij gekomen. Kikkers onstaan immers niet zomaar ;)

Laatst bewerkt: 27 jun 2004
  2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    trouwens voor die ring in trteno kom je pas in cd2...( voor die reflect);)... ik ben nun et in cd2 dus en ik ben nog niet in de stad geweest, dus ik heb ook nog neit tegen die grand dragons gevochten, ja 1x keer om uit te proberen maar toen wou het NOG neit egt lukken, dus strx als ik die ring heb + het verhaal verder ben ken ik naar de grot toe_O_... ( maar ken dat nog wel? een cd1 grot in cd2?)

3. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu de ring gekocht voor maar 9200gil :9.. dus vind ik best wel netjes toch of niet:cool:... * heb gelijk weer zin om verder te spelen:9

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    XboxRulez4ever!: zoals al eerder vermeld, die kikkers komen vanzelf weer terug. En ja een vrouwtjuh en mannetje overlaten. En je hebt ook verschillende swamps waar kikkers zitten dus kwestie van die aflopen en weer tijdje wachten tot de kikkers terug zijn.
    Die dragons die zitten in het bos dat je tegenkomt nadat je de grot hebt verlaten ( omhoog klimmen bij moogles en je komt buiten).
    Je kan ook nog terug naar grotten die je op cd1 hebt bezocht als je op cd2 speelt.
    En je chocobo leert nieuwe abilitys door de chocographs te vinden. Met die chocographs die je in die mini game hebt gekregen krijg je de plaats te zien waar je moet zijn. Als je er dan genoeg gevonden hebt leert je chocobo een nieuwe ability

5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dat is pas een antwoord, thnx.. k heb nu ff neit zo veel tijd om te spelen mar vanaf het weekend vakantie dus tijd zat:p _0/

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ok hier ff een update:

Dagger kent nu auto reflect en is lvl 21(nu net gevangen genomen in alexandria)
    Steiner kent ook auto reflect en is lvl23( komt door lvl up ability)
    Marcus ook lvl 21 ( vind t maar een knakkertje )

ik ben nu weer met vivi,freya, quina en mezelf aan het spelen
    ik ken zelf al auto-reflect( ben lvl 27.. op weg naar die stad in die zandstorm, maar ik ga er niet naar toe eerst iedereen auto reflect leren:9)
    Vivi = lvl 25, kent allen fira.blizzara,tundara spells al etc
    freya lvl 27 ook
    quina lvl 26

ik ben nu al wel boven op die berg aan het trainen alleen dan wel in die bossen, oo kerg sterke vijanden dus veeeeel exp:9

nu ga ik alleen ff kijken of ik door de grot ook terug ken naar limblum, om potions etc te kopen want ik begin een beetje op te raken:eek:

7. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    so spelen jullie opeens allemaal geen ff meer?:'-(

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ga nu FFXI spelen.

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    :'-(.... ook wilt spelen XI_O_

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is in FF9 een Rising sun? ik zie dat die groene draken dat ding bij zich hebben maar ik krijg hem heel de tijd NOG niet gestolen en ben ondertussen lvl 39 alweer:9 gaat hard:D.. ook met me phoenix down want freya kent de skill NOG niet helemal maar als hij hem ook kent gaat het hard}:]

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik dacht dat de Rising Sun een wapen van iemand is maar dat weet ik niet cker.

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ook een beetje een beetje een sterke of weet je dat ook neit??

13. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rising sun is geen wapen geloof ik, het is een trow weapon voor Emerent (kweet niet hoe je zijn naam schrijft.)

ik ben nu trouwens ook begonnen met FFIX, ben nu uit evil forest nu lvl 12, ik had ergens gehoord dat als je sealion verslaat zonder dat black waltz #1 een aanval doet, dat je dan in Dali een nieuw pakje krijgt, dus daar ben ik voor aan het trainen.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmz dat zou wel geinig zijn... jah ben nu net 5min terug van vakantie dus ik ken morgen weer spelen:9

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Misschien dat ik m'n Ps2 ook weer eens aanzet...

Tijd niet meer gedaan.
    * blaast stof van Ps2 af...

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    haha:9.... ik heb geen zin meer om te traienen ik ga gewoon lekker door met het verhaal iedereen is nu lvl 40+ dus das wel best.. nu ff op mijn gemak verder verhalen:9

17. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    vandaag wordt weer zon lekkere final fantasy9 dag:p... want we gaan vanaaf barbeknoeien:cool:... dus er kompt visite en dan mag ik niet weg maarja dan maar een dagje final fantasyen:p

edit1: ik vind net Mytril vest en dat betekend auto potion:p

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    auto-potion... daar ben ik zelf niet zon fan van, het kan wel handig zijn als chemist hebt maar geef mij maar maar auto-regen, auto-reflect, auto-haste, reflect null, reflext x2, body temp., en nog een paar goede, daar verspil ik liever mn stenen voor:)

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jah ok das waar maar zover ben ik nou ook nog neit dat ik die alemaal heb:9... ik heb nu pas net de prinses gered uit alexandria en ze heeft nu pas weer een eidelon, al meer dan 57uur gespeeld nu:eek:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben al lvl 2 White Mage in FFXI. Damn daar duurt het levelen echt lang en White Mage is moeilijk aangezien je geen aanvals magic hebt en je attack ook erg laag is. Ik kan nu alleen wat Wild Bunnies killen en hopen dat er geen Aggressive Orc komt of dat de Bunnies gaan linken want dan ben ik meteen dood.

Is hier nog iemand anders die FFXI speelt ?

Deel Deze Pagina