Ik speel hem op de PC. In september komt de PC versie ook in Nederland uit. Ben nu lvl4 btw en heb op lvl3 een Dia scroll gekocht dus ken nu Dia en Cure.
ik krijg er gelijk vollop veel zin om ook te gaan spelen ken je anders niet van ingame screens van je charr plaatsten>? ik ben benieuwd.
Die screens zijn allemaal 2mb of groter, maar je kunt zat screens vinden op inet. Ik ben nu eindleijk lvl 6 en kan de wat sterkere vijanden baas. Ik heb wat spullen (crystals) bij het veilinghuis verkocht en daarvoor een nieuwe staf gekocht. Ik kan de Orcs en Beetles nu wel baas met wat Banish Magic (light damage vs target).
€10 per maand vind ik nog wel te doen. Je kitijgt er iig veel meer voor terug. Ik heb nu bijna 20 uur gespeeld en ben pas lvl6. Je kunt dus heel lang dat spel spelen.
Je moet hem ook gewoon op de PC spelen. PS2 heeft lame graphix. En internet betaal je nu ook zonder dat je online games speelt dus ik vind niet dat je dat moet tellen. Dus in principe betaal je €10 per maand meer als dat je nu zou betalen.
maar ik denk niet dat m'n laptop het helemaal aankan. En dat is zonde als je dan moet pertalen. Graphix boeie me niet, ik speel ook gewoon nog FF7, graphix zijn ook niet al te best van dat spel. Maarja, ik wacht wel op deeltje XII
Tja FFXII duurt nog even en is niet online. De specs voor je PC voor FFXI zijn niet erg hoog. 800MHz, 128mb ram en 32mb video geheugen. Ziet er wel niet uit maar de graphix zijn dan nog steeds beter als FFVII. Ik heb vandaag 14 uur gespeeld en daarin maar liefs 4 lvls up gegaan dus ben nu lvl 9. Ik denk dat wanneer ik lvl 11 ben een party ga zoeken om de 2e mission te beginnen.
Brahne is net bij de Lifa tree aangevallen door haar "eigen" bahamut en is overleden. jah het leven is hard he, k ga gewoon weer verder, hiephoi edit: nu cd3 dus
Ik heb FF7 uitgespeeld, en op dit moment ben ik er weer mee begonnen. Ik ben nu bezig om lvl 99 te worden in No. 1 Reactor EDIT: kan een mod deze naar overige consoles verplaatsen?
18, sommige mensen op gamefaqs hebben het al gehaald, en ze deden er 500 uur over. Maar ik heb wel dan gelijk een basis voor initial equip, no materia only Cloud game
Jah dat is waar. IK was volgens mij lvl 72 of 74 toen ik het uispeelde met Cloud. Maar je hebt nog steeds geen interesse in FFXI ? Ik ben daar nu RANGER 42 / Thief 21 en verder heb ik een White Mage van level 36 en de rest van de jobs zitten nog in een vroeg stadium.
Ik doe niet aan per maand betalen, zelf niet voor Final Fantasy. PS. vind iemand ook dat sins squaresoft square-enix is geworden erg achteruit gaat. nu komen ze ook weer met slappe aftreksels van FF7, met vincent en dat als 3rd person shooter, dit gaat toch nergens over Alleen kingdom hearts was een topper, voor de rest 1 en al uitmelkerij
Jah nu ook met die nieuwe square game. Fantasy Earth ofzo. Maar in het verleden had je ook al van die zwakke games zoals Ergheiz. Square's grote tijd was nog toen ze alleen waren en games voor de PS1 maakten. Nu stoppen ze de meeste tijd in het updaten en onderhouden van FFXI. Hier komen elke dag weer nieuwe wapens/items/quest etc bij.