Ik was inderdaad op Kilika terecht gekomen, maar ben nu onderweg naar Luca Ik kom nu ook steeds meer in het verhaal en zit er dus ook steeds meer uren achter (vandaag al 2,5 uur ) Ik ga nu dus verder met FF X, dit was even een pauze (drinken halen, mail checken) _0/
Ik ben nu met FF 1&2 lvl80 en heb zojuist Shinryu en Omega verslagen. Die Omega was maar net te doen met een party van lvl72. Als je nadat je in Kilika bent geweest in FFX kun je Ochu verslaan. Als dit lukt krijg je een Elixer.
Voor de GBA? Zo ja, hoe bevalt ie? Ik ben van plan om deze ook te kopen, de reviews zijn redelijk positief in ieder geval.
Ik vind FF1 veels te makkelijk. Je krijgt veels te veel exp en zo kreeg ik om de 20 vijanden een lvl up. Toen ik de bij de eindebaas was was ik lvl88 en had ik 20 uur gespeeld dus niet echt geleveled ofzo. Ik ben nu deel 2 aan het spelen. Op zich ook makkelijk maar het heeft een leuker systeem als deel 1 (of de rest van de FF games). Als ik deel 2 heb uitgespeeld verkoop / ruil ik mijn FF1&2 maar ik zet nu alvast de thread erneer.
misschien moet ik die ook maar es halen, FF 7 blijft iig mn favoriet, zo masterlijk om sephiroth neer te raggen met knights of the round =]
Ik zou als ik jou was proberen om de PS1 versie van Final Fantasy 1 & 2 te krijgen. Deze is een veel grotere uitdaging (lees veel en veel moeilijker) als de GBA versie.
ik heb al aardig wat delen van de serie ben een grote Fan van FF dit zijn een paar oude foto's ervan eigenlijk ben ik ook meer een Sqaure-soft(enix nu) Fan ik vind hun games het mooiste *ik heb dan bijna alle delen van hun series die ooit op de PSX zijn uit gekomen *
ja weet ik maar ik heb meer en deel wel ik heb overgens niet alleen maar RPG's van hun de andere games zijn namelijk ook super tespellen volgende games heb ik ook nog van hun Xenogears legend of mania chrono tigger chrono Cross Vagrant story Einhander Parasite Eve I/II Front Mission 1 Threads of Fate Saga Frontier 2 Bushido Blade Ehrgeiz Final Fantasy Chronicles en meer kan ik er zo even niet vinden maar ik heb er nog wel meer
hmm ik hou niet echt van die 2d vecht systemen op zoiets als ps1 of ps2, liever op gba bv. dus die ga ik daarvoorkopen. FF6 is ook super maar door dat is het een beetje iritant geworden. legt aan mij denk ik hmmm.. maargoed ik heb ook oa: FF6,7,8,9 en 10-2. 10 heb ik niet vanwege het fijt dat ik ps2 vrij laat heb, maar hij komt nog. ^.^ ben nu met FF10-2 bezig, erg cool spel, ben zo een 25 uur bezig, chapter 5 en heb nu 70%, ik weet dat ik die extra + game moet gaan spele voor 100%
Voor de PS2 zelf zijn tot nu toe Final Fantasy X en Final Fantasy X-2 uitgekomen en verder kun je ook alle eerder op de PS1 uitgebrachte FF games op je PS2 afspelen.
hier een link naar de site van square. http://www.square-enix-europe.com/english/home.html Kijk maar eens even bij het tabblad games. Mocht je het nog niet weten: op de PS2 kun je ook alle originele PSone spellen spelen, wel ervoor zorgen dat je een PSone memorycard in huis hebt!
ik weet niet zekker of FF11 al uit was hier, FFXI toch ?? want die is ook op de ps2. maargoed is toch alleen online en geen single player offline, dus vrij nuteloos voor mensen zonder credit card, want je moet ervoor betalen. ik heb hem zelf ook niet vanwege het fijt dat ik geen credit card heb
FF XI is de online Final Fantasy met HDD ondersteuning. Op de nieuwe modellen Pstwo gaat deze dus (voorlopig) niet werken. Deze FF is ook verkrijgbaar op de PC.
Ja ik heb hem zelf. Ik had de USA versie en daar zat de 'Risa of Zilart' expansion al bij. In Nederland ligt hij in de winkel met ook nog de 'Chains of Promethia' expansion voor €40,-. Kosten zijn iets meer als €10,- per maand. Voor de PS2 komt waarschijnlijk een USA HD maar het is nog niet zeker wanneer dat wordt.