okay, he had nog een vraagje bij FFX2 ben nu bij chapter 5, en u staat er of chapter complete of chapter concluded, betekent dat laaste nouw dat je die niet meer kan halen omdat je een opdracht heb overgeslagen ofzo??
ja das heel kut maar er zijn zoveel opdrachten te doen die niet belangrijk blijven of ben je vergeten met iemand te praten die echt niet belangrijk was of heb je iets op een andrere manier gedaan, ik kan het weten heb hem ook zonder walkthrough gespeeld en probeerde zoveel mogelijk maar je mist belangrijke details of questen bleek toen ik hem daarna wel speelde met walkthrough
Ik heb nu FF 1&2 Dawn of Souls voor game boy In het begin van FF1 moet je gewoon 4 classes kiezen en hiermee speel je het hele spel door, het verhaal is niet echt super. In deel 2 heb je meer verhaal maar die heb ik nog niet lang gespeelt.
Ik heb FF2 nu ook een paar uur gespeelt en deze vind ik echt veeel beter dan FF1. Er is veel meer verhaal en dat ontbreekt in FF1.
Ik heb een vraagje. Ik wil FF 7 spelen op m'n Ps2, maar ik kan niet saven. Heb ik dan een memorycard van de Ps1 voor nodig??
Dan moet ik kijken waar ik er nog 1 kan krijgen. Ik ben nu eerst bezig met FF 10. Het is een mooi spel, maar ik snap dat gedoe met de grid niet zo.
Iedere keer dat je genoeg AP hebt gekregen krijg je een punt. Elk punt dat je hebt betekend 1 stap op het bord. Je moet het gewoon als een ganzebord zien waar je elke kant op mag die je wilt. Na elke stap die je doet kun je spheres inwisselen om de plaats te incasseren. Op die manier kun je dus +200hp krijgen als je op of naast een plaats staat waar je een sphere kunt inleveren. Dit word ook in het begin van het spel uitgelegd door Rikku, maar volgens mij alleen als je de 'advanced grid' hebt gekozen. Dit moet je wel doen anders word alles voor je gedaan en kun je je chars niet goed trainen.
Thanks, dan is het me al wat duidelijker. Ik moet dus eerst AP hebben voordat ik een stap kan zetten.
Er staat na elk gevecht hoeveel AP elk char nog nodig heeft. Als hij een bepaald aantal heeft gehaald krijg je 1 punt waarmee je 1 stap kunt zetten!
@Vinnie_78: je zou het kunnen zien als gewoon lvl up maar dan krijg je geen stats erbij maar een punt oom die intevoegen in de grid. ik heb nu die FF dawn of souls moet zeggen dat die erg tof is, ben nu bezig met deel1, niet veel verhaal maar speelt wel lekker weg