damn das wel moeilijk. een van jullie ook wel eens gelukt om excalibur 1 te halen bij FF9 ?? ik heb niet geprobeerd in iedergeval
Ja, ben nu op eind CD1 en tot nu toe valt het wel te doen, maar het pas CD1 dus ik zie wel. En je bedoelt zeker Excalibur II? Ik heb het wel geprobeerd maar het is te veel tijdsdruk en daar hou ik echt niet van.
Oh jah. Ik had me eigenlijk alleen in de FFVII challenges verdiept. Daar had ik veel tijd aan besteed. Voor de andere FF games heb ik (nog) geen tijd gehad voor de challenges.
FF heeft wel veel levensduur, maar wat je zegt, wel telkens filmpjes proberen weg te drukken en telkens van gevechten weglopen
Per dungeon mag je maar iets van 1 of 2 encounters hebben, heb je er meer dan moet je reseten omdat het teveel tijd vreet. Ben nu trouwens op CD2 nog steeds lvl 1 natuurlijk.
Ik zou 'm zeker proberen, het is echt een toffe challnge, gebruik er wel een faq bij! Als je een item vergeet kan je weer overnieuw beginnen! Ik zit nu in Cleyra en de sandstorm is net verdwenen. Als je eraan wilt beginnen kan ik je een goede faq geven die alles goed uitlegt over hoe je alles moet doen.
Ik heb 'm gekopieƫrd in een text bestandje is makkelijk maar je hebt je e-mail uitstaan. Als je msn geeft kan ik 'm wel mailen naar je. Van de site kan ik namelijk niet direct linken.
Klein opkickertje Ben vandaag ook eens aan Final Fantasy begonnen. FF-X(1). Damn, wat een prachtgame. Had het me voorgesteld als een onwijs open RPG ala Morrowind, maar dat is tot nu toe nog niet zo. Lekker linair en veel fantastische cutscenes. Een van de weinige spellen waarbij ik geen genoeg van de filmpjes kan krijgen. Heb net de bootreis afgerond en ben na zo een 4 uur op een nieuwe locatie aangekomen. Straks of morgen weer lekker verder spelen.
geweldige game is dat, geweldige ervaring.. tijdje terug al, maar hij is prachtig.. de filmpjes zijn ook id van Sqaure Enix qaulity natuurlijk dus zit je altijd goed ^.^ veel plezier verder.
en wie het nog niet weet, deze film is een zoort vervolg op het spel zelf. zit ook te wachten tot hij komt
Excalibur 1 is makkelijk, die kun je krijgen in daguerro ( hoop dat ik t zo goed heb geschreven) probeer maar is de excalibur 2 te halen
nah geen quote op deze reply hoor... maar hoe doe je dat dna op lvl 1 blijven hee lde tijd?.. zo uhet graag willen weten.
Flee? Gewoon steeds vluchten. Af en toe iets proberen te stelen want je hebt veel items nodig. Voor de bazen krijg je geen exp. dus die kun je 'gewoon' af maken.
ok gaaf, kijk door dit ben ik op een idee gekomen wat ik nu ook aan het doen ben ik ben morrowind de mainquest op lvl1 aan het uitspelen dus gewoon heel de game niet slapen, wel gaaf trouwens, loop met lvl 1 al met umbra's sword etc ...
Ik heb een vraagje met betrekking tot final fantasy 5 en final fantasy 6. Ik weet dat deze twee spellen op de snes zijn verschenen. Maar op internet kwam ik de volgende screenshots tegen: FF 5 FF 6 Mijn vraag is nu. Waar komen zulke screenshots vandaan? Of zijn deze spellen opnieuw gemaakt als remake? Het moge in ieder geval duidelijk zijn dat deze screenshots grafisch ver boven snes screenshots liggen.