Met Tidus en Wakka bijna de hele spheregrid vol. Ben nu bezig met het plaatsen op de lege nodes en die zijn dus bijna vol. Daarna kun ik weaknodes verweideren en betere erop plaatsen. Alle stats zijn 200+ en Luck 50+ voor Tidus en Wakka. HP = ca. 20.000. Heeft iemand al informatie over het techsysteem van FFXII?
Als het weer een FFCC game wordt dan hoef ik het iig niet te weten. Dat was trouwens belachelijk dat die game FF mocht heten alleen omdat Square Enix anders geen GBA titles mocht maken....
OMdat die game helemaal geen FF game is. Het is gewoon een slap aftreksel om wat geld te kunnen verdienen.
Final Fantasy 12 dat wordt een mooie titel voor de Playstation 2. Persoonlijk vind ik dit veel vetter dan Final Fantasy 11 die voor de 360 gaat verschijnen
Kun je toch helemaal niet vergelijken!? En RPG en een MMORPG. Natuurlijk is FFXI stukken leuker maar dat komt omdat het online is en omdat je er 100x meer uren in kunt stoppen als in een offline RPG. Het battle systeem gaat veel op die van FFX-2 lijken. Ik hoop alleen niet teveel want mede door dat systeem werd FFX-2 een flop.
Ik wilde er alleen maar zeggen dat ik niets zie in een MMORPG. Ik speel veel liever een RPG met een goede singleplayer. Dus ik ben blij dat er weer een "gewone" Final Fantasy komt. Ook vind ik het goed dat het vechten niet meer turn based is, maar real time
Jawel man, ze gaan tenminste met hun tijd mee. Turn-based is achterhaald en saai. Real-time knokken is veel leuker, zoals met Jade Empire. En dat gecombineerd met een goede verhaallijn en coole characters. Resultaat: een must buy titel
Het nadeel is dat het heel erg onoverzichtelijk is. Ik weet niet of je 100% hebt gehaald bij FFX-2 maar als je tegen die sterke vijanden speelt zie je op het gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Ik vind real-time ook wel leuk maar het moet wel overzichtelijk blijven en dat is het al snel niet meer....
Ik zit nu op 94% met FF X-2(moet nog steeds een keer de 100% halen) Maar ben nu weer bezig met FF 7(moet ik nog steeds uitspelen, ben net bij laatste Sephiroth doodgegaan ) Ik heb de meeste FF games wel uitgespeeld, maar bij FF 2 kon ik me er niet toe zetten om verder te gaan, om de een of andere reden was ik de hele tijd echt veel te laag lvl en ik had geen zin om veel beesten te gaan verslaan...dat lvl systeem vond ik niet zo geweldig...je kon nooit echt zien hoe goed je nou was... FF 1, 3(6), 4, 8, 9, 10, 10-2 heb ik allemaal wel uitgespeeld, 7 dus bijna. 5 moet ik nog steeds een keer mee doorgaan... Ik weet niet waarom, maar ik vond dat systeem van FF X-2 echt wel grappig, met die costuums enzo, ik heb FFX-2 veel langer gespeeld dan FFX, daar was ik al redelijk snel op uitgekeken nadat ik hem uit had gespeeld.... Ik weet niet of het goed is dat ze realtime gevechten gaan houden, ik vond die FFX-2 stijl wel grappig, maar soms wel een beetje onoverzichtelijk als ze zo allemaal door elkaar gaan rennen....het is tenminste wel wat dynamischer *)
Voor mij begon FFX pas toen ik hem had uitgespeeld. Weet je hoeveel je nog kan doen dan. Het systeem van FFX-2 was wel grappig maar gewoon te onduidelijk om lang te kunnen boeien. Vooral in de langere en moeilijkere gevechten had ik daar last van.
Final Fantasy: advent children is uitgekomen! De rest mag je zelf invullen, wat een news op deze server! . Nu nog wachten op de europese dvd release: kopen kopen kopen kopen!
Dat kan wel kloppen jah Ik wacht wel op de Europeese release, want zo erg sta ik nou ook weer niet te springen.
Ik wel! K vind het ook ZOOO jammer dat ie hier niet in de Bios gaat draaien maar alleen op DVD komt...