[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm al gezien, alleen hij was nog niet ondertitled en mijn Japans is niet zo sterk. :p

Ik zal niks verklappen, maar kijken die hap!!!

2. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht dat Cloud dood gaat in AC, is dat zo?

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er al subs....:D

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup.
    Laten we zeggen dat ik op 2.4% zit. ;)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat verklappen we natuurlijk niet.......maar de kans is groot.

6. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik AC dan eindelijk gezien, met ondertitels. Ik heb er maar weinig woorden voor want ik vond em geniaal. Voor mij was het verhaal een beetje onduidelijk omdat ik FF7 nooit verder dan disc 2 heb gespeeld maar desondanks was het goed te volgen. Er zit veel actie in en die ziet er heerlijk uit. Lekker om naar te kijken, zeker een topper.

Natuurlijk ga ik niks spoilen ^^

Weet iemand toevallig wanneer deze op DVD te koop zal zijn? *Must-have :)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb um ook gezien, topfilm idd _O_
    Een beetje achtergrondkennis van de game is zeker niet verkeerd, er komen een hoop termen en begrippen in voor die je niet zult begrijpen als je het spel nooit hebt (uit)gespeeld....gelukkig heb ik dat wel gedaan, en meerdere malen ook :9

Voor zover ik heb begrepen is de Europese release van de DVD hier op 5 december :)

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    HEb em net 10 minuten geleden bekenen! HIJ IS GENIAAL!

I was zo bang dat de film afgezaagd zou zijn. Gewoon een aanhangsel tegenover het orginele FF7 verhaal, maar nee, het verhaal is super :D en de Showdown tussen Cloud en "je weet wel wie" is echt het uber vetste gevecht wat ik ooit zag :D

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk wel weer eens zin in een RPG die mij maanden speelplezier kan opleveren. Nu is het zo dat bij de lokale gameshop FF VII en FF VIII voor respectievelijk 20 en 15 euro te koop zijn. Alleen weet ik niet of ik nu deel VII of deel VIII moet aanschaffen (Sorry, ik ben nogal een final fantasy leek :p ik heb tot nu toe alleen maar Crystal Chronicles op de Gamecube gespeeld maar ik heb gelezen dat je die niet echt met de 'normale' FF reeks kunt vergelijken).
    Kunnen jullie me misschien helpen wat het betere spel is? Liefst een beetje info bv. Deel 7 heeft beter verhaal maar deel 8 is qua gameplay wat beter oid.
    Alvast bedankt. :)

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    omfg.

Koop VII!!!!! :cool:

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heeft hem ook nog steeds niet. :x

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    FFVII = verhaal + gameplay beter

FFVIII = graphix beter en draw systeem verschrikkelijk slecht!!

Als je een goede RPG wilt spelen op de PSX moet je Valkyrie Profile spelen. Imo beter dan alle FF games bij elkaar.

Ik neem aan dat "niet echt" een zware understatement is? Het enige dat de overeenkomst is, is dat het de zelfde naam mocht dragen....thats it!!

Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Crystal Chronicles is bij mij zowat in vergetelheid geraakt, aangezien de verhalen die ik erover horen niet echt positief waren.
    Mocht het wel een aardige game zijn, dan probeer ik hem wellicht nog eens.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind FFIX trouwens ook een erg goede FF game, niet beter dan VII maar zeker wel beter dan VIII in mijn ogen....gewoon dat middeleeuwse thema in die game is vet, doet me een beetje denken aan de hele oude FF games, met name FFIV :)

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme.. Ik vol goede moed meteen na school naar de media markt gereden hadden ze deel VII én VIII niet meer en krijgen 'm ook niet meer:mad:.
    Ik wilde ze nog allebei kopen, omdat ik wist dat ik er anders misschien nog spijt van zou krijgen.. Alleen nu heb ik niks.. Uit zelfmedelijden heb ik maar de 4-dvd special edition van Lord of the rings meegenomen.. Ook heel mooi natuurlijk maar het is toch wel jammer..
    Dit zal de eerste keer zijn dat ik Ebay ga gebruiken.. 8)
    Iemand een idee hoeveel ik er voor kwijt zal zijn ongeveer?

Edit : Hmm.. net even gekeken en ik denk dat ik maar voor de platinum editie ga 8)

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  16. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop Vlll vele malen beter, betere graphics, GF's, beter verhaal (vind ik) en ook betere gameplay.

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ya, right. Die rare emo geek Squall. No thanks. :cool:

Ach, iedere z'n voorkeur, toch?

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    zeker voor ff7 gaan _O_... maar als je toch op zoek bent naar een rpg koop dan star ocean 2 ... die ownt alle rpg's op de psx _O_

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    En natuurlijk de Moogles.

Maar ff to the point, als je echt een goede ps1 rpg wil dan raadt ik je Chrono Cross aan of de Final Fantasy Chronicles editie waar Chrono Trigger opstaat. Beide zijn er alleen in NTSC formaat dus je moet wel usa games kunnen spelen op je psx.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Check nedgame.com die heeft de platinum versies van 7,8 en 9 nog op voorraad in seal _O_

Deel Deze Pagina