1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wellicht heb je Valkyrie Profile, Xenogears of Symphony of the Night nog nooit gespeeld?

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    tuurlijk wel ! super sterk allemaal maar vond SO2 gewoon de vetste RPG :)

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

Voor sommige misschien oud nieuws, maar toch het moeite waard om te posten :) Trouwens jammer dat het Final Fantasy XII thread is verwijderd....

Een van de meest stylische Limited Editions die ik heb gezien.Deze Limited Edition zal voorlopig alleen in Amerika verschijnen en is alleen te bestellen bij Gamestop.com en EBgames.com.Een echte must dus, ik ga het spel een deze weken pre-orderen :)

4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    :eek:... ziet er gelikt uit :), maar voegt het voor de rest nog wat extra's toe ?

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nee niet echt :) Dit zijn gewoon hebbedingetjes die ik niet kan laten lopen en mooi bij je gamecollectie komen.Daarnaast zullen er wat leuke extra's op de bonus disc zitten zoals the making of en al die andere gein ;)

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik be nff IX weer aan het spelen ... maar heb ff een vraag: ik wil nu gaan trainen op die grote draken, maar welk lvl raden jullie me aan om daar aan te beginnen? ( ik bedoel die draken die je kan vechten als je in Gizamaluke's Grotto met die plant omhoog klimt en dan boven op de bergen uit komt. )
    ben zelf nu lvl 17 en de rest van de party 14/15 ong.)

7. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu momenteel FFXI online, wil ook graag FFXII gaan spelen maar daar moet ik dan eerst een Ps2 voor kopen, maar hier w8 ik nog even mee want wordt bijna 18 dus mijn rijbewijsje komt eraan. :9

FF7 Komt ook in december uit op de psp, kan niet w8ten tot dat hij uit komt, heb hem zelf nog nooit gespeeld maar hij zal vast leuk zijn als je niks te doen heb en je hebt geen game console bij de hand. :)

Voor de mensen die FFXI online ook hebben en die in de Pheonix server zitten, kunnen mij ook is een keer opzoeken, en als je wat vragen hebt kan je die stellen. ;)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te wachten op mijn exemplaar van FFXI, de Vana'diel Collection 2007....als het goed is, en anders gaat ie terug :+

Die FFVII die voor de PSP uitkomt is trouwens een prequel, is dus niet de originele FFVII game. Ben zelf ook weer bezig met FFVII, de PC versie....Ultima Edition werkt perfect hier onder XP, enige minpuntje zijn die MIDI geluidjes in de PC versies maar voor de rest doet dat weinig af aan de ervaring _O_

Laatst bewerkt: 12 mrt 2007
  9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten met levelen todat je elke party member hebt.

Als jij namelijk nu al veel gaat levelen krijg je nieuwe party members ook op eeen hoger level. En in FFIX krijgen party members van levels die je zelf niet levelt geen status punten, door worden ze heel zwak vergeleken de party members die je al had. Ze krijgen ook minder stenen om te spenderen als je ze zo levelt.

Wil je het toch doen dan zou ik quina op 1 hp houden en dan blue magic limit glove gebruiken. (eet mandroga's)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Voor de mensen die XII al gespeeld hebben, hoe bevalt ie?
    Moet hem zelf ook nog eens aanschaffen. Tijd voor salaris. :+

11. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina