Ik heb 'm zelf op dvd en ik vind FF : The Spirits Within echt geweldig ondanks dat het niets met de games te maken heeft. Maar daar hebben we dan gelukkig FF 7 : Advent Children voor. Ik kan echt niet wachten tot hij uitkomt iig.
Op het internet zeggen sommige dat die filer een grap is ! Nou, dan hebben ze wel erg hun best gedaan met de grafische kwaliteit !! I DON'T WANT TO HEAR IT !!! FF7-AC IS REAL, AND IT WILL KICK SOME ASS !!!!!!!!!
Ik vond 9 een beetje een kiddy accent hebben ! Maar het meest orginele wapen is toch wel de Gunblade uit Final Fantasy 7 !!! Kijk trouwens ff op deze link http://console.gamez.nl/content/nieuws.phtml?id=6559 er is nog steeds kans op een verolg of remake op eeen van de console's !!!
Op deze site wordt het echter weer ontkend. http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=11784 Als ze bij Square-Enix zelf zeggen dat ze het niet van plan zijn dan zal het wel zo zijn. Maar gezien de vele reacties die de geruchten teweeg brachten moeten ze er volgens mij nog maar eens goed over nadenken.
Die gast die dat op Gamespot heeft gelezen heeft het denk ik niet helemaal begrepen. ( of ik niet...) Ik las op Gamespot ongeveer het zelfde, maar een Remake is nog niet helemaal uitgesloten !
Ik wordt een beetje gek van al die geruchten in ieder geval. Ik wacht wel tot Square-Enix zelf met het verlossende antwoord komt. *bouwt feestje als hij toch komt en everybody's invited
maar nog ff over Final Fanasy 7 zelf. Ik heb van het internet bijna alle muziek gehaald en het blijft geweldig ! FF7 is voor mij de Perfecte game ! Ookal wordt Fable zo mooi en andere Game cube RPG titels zo gaaf, FF7 is onverslaanbaar !
Ken je trouwens http://finalfantasy.startkabel.nl al? Op sommige van de sites die er staan kun je de filmpjes uit de verschillende FF games downloaden. Ook zeer de moeite waard.
Zeg Gothicrules, als ik al die muziek zo eens hoor, dan komt alles ineens weer terug !! Heb jij enig idee wie en hoe die gene het ongelovelijke verhaal van FF7 ooit uit zijn hersenpan heeft gekregen ?!
Gunblade, Final Fantasy 7? Ik zou toch zweren dat Squall en Seifer beide een Gunblade hanteren in deeltje 8...
Wie weet ik ook even niet meer, maar een genie was het iig wel. En wat betreft de muziek, tja dat is altijd al een sterk punt van FF geweest. Ze weten altijd precies de juiste emotionele snaar te raken. Echt klasse werk. Edit: Klopt Graveheart. Dat wapen kwam uit FF8. Shit, ik had het nog niet eens opgemerkt. silly me.
Jezus, hoe kan ik die stomme fout nou maken !???!!! Tja, ik was er denk ff niet bij met me gedachte ofzo..... Final Fantasy 8 was ook vet, alleen die kon gewoon het gevoel niet bij me opwekken dat ik kreeg van FF7. Ik ga denk m'n PSX weer eens van zolder halen, er is zoveel wat je weer vergeet, bijvoorbeeld als je weer een reactor moest aanvallen, of toen Aeris ontvoerd werd ! Toen Rufus president werd en natuurlijk de ontmoeting op de boot met Sephiroth !
En dan te bedenken dat ik FF8 nog steeds moet spelen. Ik heb hem pas geleden via X-Bazar gekocht, maar ik ben er nog steeds niet aan toe gekomen. En dan heb ik pas geleden ook nog Square's Unlimited Saga besteld voor de PS2. En wat zit daarbij... een demodisc van FFX-2 helaas geen speelbare demo dacht ik, maar een lang filmpje dat gaat over de gebeurtenissen tussen de twee delen.
De Boston Pops is een orcest dat alle muziek van Final Fantasy 7 heeft geremixed ! Echt zo super mooi !!!!!!!!! Ik heb trouwens een ongelovelijke haat voor Gamespot gekregen !!! Ze geven Chrono Cross een hoger cijfer dan Final Fanyasy 7 !!!!!!!DAT IS ONMOGELIJK !!!!!!!!!!
de sephiroth uit de film en nog eentje ik heb ook de trailer op m'n laptop staan, maar hoe post ik dat hier?
Enige manier is: Trailer uploaden naar een server. Link hier posten. Ik heb hem zelf gewoon via Kazaa gedownload.