1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb level 78 ofzo en ik heb sephiroth nooit kunnen verslaan laatste battle iemand tips

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou gebruik gewoon alles wat je hebt. Knights of the round table, Bahamut Zero en natuurlijk de Phoenix voor als je dood gaat.

Het is trouwens ook zo dat sephiroth zich aanpast aan jouw level.

3. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Alles past zich aan aan jouw level. Je traint alleen om betere Special Moves te krijgen (als dat balkje vol zit) en voor meer items, en GF´s (Of Summons, weet niet meer)

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    GF is uit FFVIII dus ik denk dat je op summons doelt.

5. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om sephiroth makkelijk te verslaan heb je alleen cloud nodig, en 2 andere die summons:

summon bahamut neo zero en de gewone, dan zijn al zijn medelichamen dood (ik heb het over de eerste sephiroth), en met cloud 4x cut (hoop dat je die heb) met ultima weopon (hoop dat je die ook heb), dan is ie binnen no time neer

en om one winged angel te verslaan (de tweede sephiroth):

simpel, zelfde strategie, maar dan niet summonen, maar gewoon met cloud 4x cut, Red XIII gewoon slaan (hoge attackpower), en met Cid ook gewoon slaan (heeft ook hoge attack power), zo is hij binnen no time neer

succes:)

EDIT: ik hoop wel dat je van iedereen hum eindwapen heb, en iedereen zijn eindlimit, Omnislash werkt ook heel goed tegen beide sephiroths

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ook goed, kheb ze allebei heel lang geleden gespeeld, was de naam ff kwijt.

7. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Op deze pagina staat ergens de trailer van Final Fantasy 7: Advert Children, hij is wel zonder geluid.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb je in het eind gevecht met Sephiroth, standaard de ultime limit break van Cloud Strife.
    Of je deze nou wel of niet gewonnnen hebt in dat pretpark.

9. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat klopt.

nadat je hem verslagen hebt maak je hem af met je ultieme limitbreak. Er begint zeg maar een gevecht waarbij je alleen de limitbreak kan kiezen of je hem nou hebt of niet.

Tussen spoiler tags gezet voor Majin.

10. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    De trailer van Kindom Hearts 2 staat ook op die pagina.
    die is ook super en met geluid !!!
    :D :D

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat betreft de eindgevechten tegen Sephiroth moet je natuurlijk niet alleen aan de aanvallen denken, maar ook je verdediging goed op orde hebben. In zijn eerste vorm is Sephiroth langzaam dus gebruik dan natuurlijk Haste op je party, vervolgens Big Guard en Regen. In het tweede gevecht moet je ook Wall casten als je Materia hoog genoeg is. Sephiroths eerste move is trouwens ook het casten van Wall dus moet je deze meteen tegengaan met Debarrier. Ook hier weer Haste, Big Guard, Regen, Shield en Cure 3 gebruiken. Ook moet je Ribbons dragen om zijn Pale Horse Attack tegen te gaan die je raakt met zijn negative status effects.

Ook krijg je te maken met Sephiroths ultieme summon: Supernova. En die is zo waanzinnig om te zien, maar niet om op je kop te krijgen natuurlijk. ;)

12. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is de enigste teleurstelling voor mij van Final Fantasy 7!!
    de eind baas is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO makkelijk !

13. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ff7 is toch ook op de pc uitgekomen:eek: zoja is hij nog te koop en waar :eek:

thnx.

14. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die van 9 was ook extreem makkelijk, vond ;m in deel 7 moeilijker

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hij is idd op pc uitgekomen, maar geloof me dat je er bijna niet meer aan kunt komen. En zelfs al vind je hem dan worden er hoge prijzen voor gevraagd, zelfs voor de 2e hands versie. Het is nu eenmaal een collectors item geworden en bijna niemand wil hem verkopen of je moet er dus veel voor willen geven.

Om je even een idee te geven. De enige bekende site die ik zo snel kon vinden was Amazon.com

klik

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Even een beste trap omhoog.
    Ik ben nu met Cloud op level 58, heb z'n beste wapen.

Nu zoek ik eigenlijk een plek om snel en veilig te levelen voor alle Master Materia.
    Iemand tips?

En wat houd de Master Materia eigenlijk precies in?
    Ik heb al wel een paar keer Lightning is born etc. gekregen, maar volgens mij is dat weer heel iets anders.

'k zit overgens op 32 uur met FF7, terwijl ik met m'n vorige game op 120 uur / level 35 zat. Go figure...

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet ff niet waar maar er komen van die potjes die om Elixers vragen. Gooi er 1 in vernietig hem en je krijgt 10 AP per keer. Wat wil je nog meer ??

Master Materia is dat je alle Mataria van 1 kleur gemastered hebt.

18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu op CD1, Vanaf bottomswell heb ik elke (behalve optionele) baas in 1 keer dood:p dus ook jenova op die boot, ik heb voor jenova op de boot heb ik alle limit breaks geleerd, en was ik lvl 40:p, en gelijk daarna had ik regen met iedereen
    nu heb ik net Cid, ik heb hp+30% bij iedereen, restore gemasterd bij iedereen. ben nu lvl 55 en op mn gemakje alle limit breaks van cid aan het leren. als ik daarmee klaar ben ff naar the temple of the aniencts om daar die 2 bazen in 1 keer dood te maken.
    ik heb er nu 32uur opzitten. en ik ben iets van 20-25 uur kwijt aan trainen:)
    edit\ die grote slang heb ik ook verslagen als je uit midgar komt, toen was ik lvl 35 eer dat ik daar aankwam dus beta overleefde ik gewoon:p, en ik heb nu great gospel, en cosmo memorie met aeris en red xiii.

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op die manier ben ik nu ook bezig.
    Net uit Midgar, na een nachtje spelen.
    Zit met Cloud net op level 18, en heb besloten voor level 30 niet het stadje Kalm in te gaan.

Wat zijn overgens jullie normale/meest gebruikte party members?
    Die van mij zijn Cloud Strife, Barret Wallace & Vincent Valentine.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Same!

Deel Deze Pagina