1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    hmmz nu ik dit zo zit te lezen begin ik ook weer een beetje de kribeld te krijgen:cool:... keertje mijn ps1 opzoeken:p

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    partie: Cloud Strife, Red XIII, Cid Highwind

3. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar getraind totdat is iedereen al zijn limit breaks had incl. Aeris en Yuffie, en dan ben je rond de lvl 35-40, en kan je makkelijk Beta overleven, en heb je elke baas in 1 keer dood met meteorain. Want nu ben ik net uit The Temple of the Ancients, en Cloud is nu lvl 58 en meteorain doet nu 15000 schade.

Mijn partie status CD1:

Cloud, lvl 58, 5584 hp, 595 mp.
    Red XIII, lvl 54, 5181 hp, 521 mp.
    Cid, lvl 55, 5194 hp, 495 mp.

Dit is mijn status nu ik net uit The Temple of the Ancients ben.
    Ik verwacht dat ik lvl 70 ben als ik klaar met CD1 ben, en lvl 100 in CD2. Dat gaat wel lukken denk ik.

4. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    jees, toen ik ff7 speelde heb ik nooit egt zoveel getraind als jullie, maar i kkwam dan oo kwel vaker dan 1x vast te zitten bij verschillende bazen.. maar opzich wel leuk id om het ook maar eens te gaan doen met eerst veel trainen.

5. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij welke bazen zat je dan vast? FF7 is echt een heel makkelijk spel.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meteorain, is dat Cloud's Limit Break?
    Das toch na 32000 punten te halen in de Battle Arena?

En hoe kun je het beste / snelste levelen?
    Ik vind rondrennen en vechten dodelijk saai worden. ;)

7. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat is omnislash, meteorain is de 2de van lvl 3 limit break. (kan je nagaan hoeveel schade omnislash gaat doen)

als je snel wilt levelen op CD1 dan moet je naar de sleeping forest, als je daar uit bent kom je in een gebied waar de mosters 2000 exp geven, en 200 ap, maar dit is wel op het einde van CD1, dus gewoon ff doorbijten, je zit er net, ik heb daar een week getraind (bij Kalm).

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb net Fort condor gehad, en zit nu ff daar in de bossen te trainen met Cloud, Barret en Tifa. Zit van alledire erg dicht bij de laatste derde Limit Break.
    Daarna zijn Aeris & Red XIII aan de beurt.

Nu ff beetje internetten, straks weer verder levelen. :cool:

9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar jij nu bent heb ik tot lvl 38 getraind, welk level ben je nu?

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Cloud - 28
    Barret - 27
    Tifa - 28

Mwa, ik was iig van plan niet voor level 40 Junon in te gaan. ;)
    Heb een beetje als doel gesteld dat ik eerst van iedereen alle Limit Breaks wil hebben.

En als het een beetje wil lukken ook alle level 3 spells etc.

11. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    netjes, maar ff een vraagje: waarom neem je Vincent in je team? Zijn status is één van de slechtse van elk character, en zijn limit is zo slecht, ok, je word wel sterk, maaar je normale attacks en magics zijn sterker. En je kan niet met hem curen. Ik zou hem inruilen voor Cid. Cid is ook het sterkste personage van heel het spel, zijn lvl 4 limit is sterker dan omnislash. Maar als jij Vincent een leuk character vind om mee te spelen heb ik niks gezegt:)

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vincent had ik altijd in m'n party, omdat ie vrij veel schade aanricht met z'n normale attack.
    Eigenlijk heb ik nooit ehct naar Cid gekeken, moet dat misschien toch maar eens doen.

Bedankt voor de tip. :)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom levelen jullie zoveel ? IS een beetje voor n00bs die te bang zijn om dood te gaan. Zie het juist als een uitdaging om bv het spel te masteren met een zo laag mogelijk level of het spel zo snel mogelijk uitspelen. Trainen is echt voor de n00bs hoor.

14. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hmms demon gate en lost number... jah nog wel meer maar i kweet r niet veel uit me hoofd( en heb hem nooit to het einde gespeeld:eek:...wegens toen tijdse omstandigheden)

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach, iedereen die hier nu weer post is gewoon weer eens overnieuw begonnen na het al eens eerder uit te hebben gespeeld en dan is het toch juist leuk om nu echt alles proberen te halen. En dan moet je nu eenmaal veel trainen. Om dan meteen met n00bs aan te komen zetten is dan ook weer nergens voor nodig. :)

En om door een game te rushen lijkt me zelf nu juist weer echt helemaal niets. In ieder geval begin ik door deze posts weer erg zin te krijgen om ook weer eens opnieuw te gaan beginnen. Maar eerst moet ik Arc: The Twilight Spirits dan nog wel even uitspelen. :9

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  16. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ik heb m al eens uitgespeeld met rushen.
    2. Het spel is te makkelijk om dood te gaan.
    3. Ik vind 9999 hp krijgen op cd1 een grotere uitdaging. (wat ik bijna heb)

Maarja ieder zijn eigen keuze, maar om dan mensen met een andere uitdaging n00bs te noemen vind ik wel zwak hoor...

17. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Integendeel :eek:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is geen uitdaging aangezien iedereen het kan. Het is eerder een mijlpaal ofzo maar geen uitdaging. Uitdaging vraagt tegenstand en dat heb je hier niet.

Ik noem jullie btw geen n00bs maar ik noem het levelen iets voor n00bs.

19. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan hoe je het doet, doe je veel hp+ in je materia slots, of doe je er 1tje en ga je hem masteren (wat extreem veel AP kost voor CD1)

En iedereen kan het spel ook uitspelen met rushen omdat FF7 een heel makkelijk spel is, ik heb hem ook rushend uitgespeeld. In 2 dagen ben je klaar en de enige die ik een beetje weerstand vond bieden was Bizarro Sephiroth, en niet omdat hij sterk was, maar omdat hij zichzlef voor veel hp healde.

Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Probeer m dan uit te spelen zoals ik het gedaan heb. Dat is pas een uitdaging !!

Deel Deze Pagina