1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik bedoel haar vierde limit break (level 2 )genaamd bloodfest. niet haar level 4 limitbreak all creation, die had ik al lang (in mijn bezit niet gebruikt aangezien ik 4 dus niet had)

ben niet helemaal |:- wel een beetje natuurlijk. TRouwens XIII waarom doe je dat op disk 1 zo hoog levellen? wat heb dat voor nut? moet je alleen maar later meer vechten als je je materie wilt levelen., ik ben juist zo snel mogelijk totaan de krater gegaan, alles daarin gepakt, en toen gaan levellen tegelijkertijd met me materie.

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu juist de materia gemasterd die ik wil masteren, namelijk:

restore 3x, revive 3x, hp+ 3x, en ik ben met counter en mp absorb bijna klaar.

ik wil later alleen nog 3x bahamut zero met mp aborb, en 3x knights of the round met hp absorb

dus nu ben ik al klaar met mn materia wat ik wil, als ik alleen nog ff die summons krijgt ben ik zo goed als onsterfelijk, en dan is het weapon tijd:)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor die weapons hoef je echt niet alles te masteren hoor. Wat je nodig hebt is : Final Attack, KOTR, Hades en Phoenix. Wat je ook kunt doen is Ultima met Quadra Magic op je party casten terwijl iedereen en reflect ring aan heeft. Zorgt voor 12x Ultima.

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    hmmz als i kzo lees zijn jullie egt pro's in ff7... op mijn pc kreeg i khebm dus ook neit meer aan de praat nu ben i kaan het zoeken ff voor een nieuwe 2ehands niet omgebouwde playstation:eek:.. voor neit al te duur:eek:.. en i kheb ff9 al gekregen van mijn bro ( heeft hij bestelt)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom niet omgebouwd ? Mijne heb ik zelf omgebouwd anders kan ik al m'n vette import games niet spelen :9

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nah ik heb al 2x een omgebouwde gehad en al 2x is hij er door het (serieus) vele gebruk aan kapot gegaan dus nu maar gewoon een niet omgebouwde in nog ee n beetje goede staat... en ik wil alle Final Fantasy's van de playstation hebben dus en allen orgineel

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn spellen zijn ook allemaal origineel. Ik speel er nu al 8 jaar op mijn omgebouwde PS1 en hij doet het nog steeds.

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    w0000w jah i kweet neit.. i kging egt super zuinig emt mijn playstations om..:eek:.. maar om een of andere reden is hij gewoo negt 2x kaduuk gegaan:mad:... en daarna had ik geen zin mer om een nieuwe te kopen:eek:

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Koop gewoon een Ps2. Net zo makkelijk.

:cool:

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmz....*ziet geen geldboom op rug... :eek:... maar het is wel een ID.. hoe goedkoop zijn die krengen dan tegenwoordig nog? los?

edit: want i kheb ook een ps2 gehad.. een paar maanden geleden maar die lag maar weg te rotten:eek:.. ik vond ffx niets aan dus |:- .. maar het is wel een id voor de ps1 games jah:eek:.. als ze nu dan beetje betaalbaar zijn( like a gamecube) ;)

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Marktplaats.nl anybody? :cool:

Edit : Moest net van m'n vader even 2 kleine tv's testen voor beeld etc op vakantie.

De 1 is goed, en de ander nog beter. Nu staat d'r 1 op m'n kamer voor tijdens het levelen met FF 7 ;)

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hmmms doe je goed:cool:... tv mee op vakantie roelt e ndan helemaal als je een gamepie als Final fantasy mee ken nemen en dan stiekem een beetje hopen dat eht niet al te geod weer gaat worden:+

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Goed...

Cloud op level 36.
    Moet alleen nog even de Limit Breaks van Yuffie (5 stuks) en de 3/2 van Aeris halen.

Dan verwacht ik ongeveer op level 39 te zitten met Cloud.
    Dan nog even doortikken naar 40 en Junon in.

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    aah ik heb gewoon de moeite genomen om alles te masteren (2 x maar derde keer kreeg ik van Emerald ) in de tijd dat ik namelijk Kotr masterde 2 x (triple ap wapen) kon ik de rest ook masteren. makkelijk voor je slots.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, nu alleen Yuffie nog 4 Limit Breaks...
    Cloud op level 38.
    Moet echt een nieuw wapen hebben, heb het vermoeden dat ik al vrij veel schade aanricht, maar beperkt word door m'n wapen.

Straks Junon maar even leegkopen. ;)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet je nagaan als je alleen nog je eerste wapen geen materia hebt en alleen bent !

17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb het tweede wapen.
    Je kunt de Hardedge stelen van de Shinra soldaat 3rd voordat je Aeris uit de klauwen van Hojo red.

18. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    hmmms als ik weer een ps1/ of 2 hebt.. zullen we dan met zun allen ff9 gaan doen?... die is een stuk moeilijker en ik denk dat jullie uit die game ook nog neit alles weten dus?...( waarschijnlijk zaterdag nieuwe PS)...

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Neh, ik hou het bij FF7 tot ik 'm uit heb.
    Moet nog ff strategy guides bestellen van FF8 & 9. :cool:

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    9 heb ik ook al gemastered. Ik ben daar nog een uitdaging aan het verzinnen (misschien hebben jullie suggesties). In 8 kon ik gewoon niet door komen zo saai vond ik dat spel.

Deel Deze Pagina