sjees... ik kwma op een begeven moment niet meer verder in 9... in cd 3 geloof ik als met dat schip mee vloog en op die plek in de woestijn kwam.. toen was i khee lde tijd veels te slap.. dus nu ga ik het over doen en aan het begin al meet traiene..... overgens vond ik ff9 tot nu toe wel de moeilijkste.. .vergeleken bij ff8 was ff9 een hell...
Persoonlijk vind ik FF9 juist een van de meest toegankelijkere FF games. Ik heb er iig niet echt veel moeite mee gehad om hem uit te spelen. FF7 vond ik dan juist weer moeilijk, maar dat was dan ook de allereerste rpg die ik ooit had gespeeld. Final Fantasy 9 had imo trouwens ook de enige echt leuke mini game uit de serie met Tetra Master. Hier was ik echt helemaal aan verslaafd aan en liep dan ook constant maar mensen uit te dagen. Misschien moet ik deze ook maar weer eens uit de kast halen.
jah doe dat.. ik ben nu zo goed als zkeer zaterdag ook weer ff aan het spelen.. iig zoals het er nu uit ziet dan
Ik heb me el helemaal ziek gespeeld om al die chocographs te zoeken. Ik had ze uiteindelijk allemaal gevonden na heel wat uren. Ik heb express geen guide of online guide gebruikt. In principe ben je nooit te zwak in de FF series (alleen in FF1 dan daar moest je gewoon uren trainen om 1 level omhoog te komen). Er is altijd een makkelijke manier om je tegenstanders te kunnen verslaan. De encounters die je tegen komt om je doel te bereiken moeten al voldoende zijn om het spel uit te kunnen spelen. Er komt dan wel ene stukje tactiek bij kijken.
jah maar ik kwma daar egt heel de tijd een vollop vervelende enemy tegen in die woestijd heel de tijd een cactus en bij die waren al mijn party memebers in 1x dood dat weet i knog wel.. egt zwaar vervelend want telkens kwma ik hem wer tegen en er was geen andere plek mer voor mij om naar toe te gaan dus .. toen ben i kgestopt ik had ook geen andere save points meer dus ...
FF9 is echt misschien zelfs nog makkelijker dan FF7. In CD1 met FF9 haal je de lvl 80 makkelijk dankzij de Grand Dragons... je bent zo goed als onsterfelijk dankzij auto-haste, auto-regen, auto-reflect, auto-life. je kan gewoon NIET dood in dat spel, dat is onmogelijk, knap als je dat kan presteren
zie hier boven mijn reden...:{... maarre al die dingen waaar jij het over hebt... nooit van gehoord iig( bne ook niet zon kenner) wat zijn die grand dragoons?
als je in gizamaluke grotto ben (die grot waar je die deuren moet openen met bellen), bij die 2 moogles kan je omhoog, en daar op de grond (niet in het bos!) kom je grand dragons tegen. Je kan ze later ook op andere plaatsten tegenkomen, maar dit is de enigste manier voor CD1. Maar die cactuars waar jij dan dood ging, die doen maar 1000 schade..., wou je FF9 uitspelen op zo'n laagst mogelijk level ofzo, normaal heb je rond of boven de 3000 - 4000 hp
hmmms.. ik ken me herrinnere dat ik toen pas rond de 11/1200 hp ongever had... ..maar wat zijn die grand dragons dan? gewoon vijanden?
De Grand Dragons zijn idd gewone vijanden, je moet eerst ff auto-reflect kopen in Treno (de stad waar het altijd nacht is) voordat je ze gaat proberen. Ze geven 15000 exp. Je bent dan rond de 20 ofzo als je ze gaat verslaan, je eerste levels gaan dan super snel, je bent lvl 60 in no time.
Nou, vertel meer, waar zit je precies? Wat voor level etc etc. Heb eindelijk Cloud op level 40 gekregen en ben net voorbij Junon in Mt. Coral. Op naar Golden Saucer!
Mijn aller eerste FF waren FF Mystic Quest en FFIII. Ik vind ze allemaal wel leuk om te spelen. FF8 wat minder en FF Crystal Chronicals tja dat is geen Final Fantasy. Dat is een game die Square Enix MOEST maken van Nintendo anders mochten ze geen GBA titels maken wat ze juist zo graag wilden.
Mja, ik heb FF : CC pas een uurtje ofzo gespeeld, dus ik kan niet echt oordelen. Wel is het de enige game waarvoor ik eigenlijk een Cube heb. Toch eens uitgebreid proberen 1 dezer dagen... Anders gaat de Cube de deur uit. Zometeen weer verder met FF7.
Nee je Cube moet je bewaren van ander games zoals : Metroid, Tales of Symphonia, Harvest Moon, Animal Crossing. Op de Cube komen nu eenmaal veel meer en vele betere RPGs uit als op de XBox.
Metroid heb ik al, en speel ik eigenlijk niet. Harvest Moon kan me niet echt boeien, en hetzelfde geld voor Animal Crossing. Noem nog eens een paar goeie RPG's voor de Cube op?
Zelda, Tales of Symphonia. Tja Harvest Moon en Animal Crossing staan gerant voor uren speel plezier. Animal Crossing moet je minimaal 1 jaar spelen om alles te kunnen halen.