1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Het Grote Final Fantasy Topic

Discussie in 'Games' gestart door Velvet_Dark, 23 sep 2003.

1. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nu op een luchtschip en wordt aangevallen door één of andere bescherm vlieg beest van de stad waar ik heen vlieg. FFX gaat niet via levels, maar via een sphere grid en om nou alle spheres te gaan tellen die ik gebruikt heb _0/

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hij bedoelt je hp enzo.

ik bijvoorbeeld met FFx zit met auron bijvoorbeeld nu op 21000 hp en tidus op 19000

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Moet je nagaan, ik heb de game hooguit een uurtje gespeeld.
    Ligt eigenlijk al sinds de release in de kast. ;)

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

zonde die game kan nou echt lang duren en heeft veel extra monsters

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    FFX is iid geweldig. Vooral het Grid systeem is een erg goed idee geweest.

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    hmmmmz ja haan het begin vond ik ffX ook helemaal gewelddig maar na ongeveer 20uur ben ik gestopt wegens tijd gebrek en daarna heb ik hem nooit meer aangeraakt.. daarna ook mijn ps2 verkocht dus nooit uit kunne spelen...:eek:... IK HEB ZIN IN ZATERDAG:9

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Was het ook niet zo dat je met een bepaald soort potion je die beesten in een keer allerlei bad status effects kon geven waardoor ze best wel redelijk gemakkelijk te verslaan waren? Hier staat me toch echt iets van bij, maar het is al zolang geleden dat ik het gespeeld heb. Dat geintje kon je trouwens ook bij andere zware vijanden doen. Zo herinner ik me dat je in de woestijn een groot beest tegen kon komen met een zeer hoge hp die met een bepaalde potion in een keer werd gehalveerd. Welke potions het waren is me verder ontschoten, maar het loont iig wel de moeite om in gevechten een beetje te experimenteren met dit soort dingen. :)

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cure Potions en Life werken altijd goed op "undead" creatures. En bv soft werkt goed op stenen creatures dan zijn ze in 1 keer dood. Zo werken veel van je items op tegenstanders.

Iemand die trouwnes FF1 en FF2 gespeeld heeft ? Ik heb laatst gelezen dat Square Enix deze games opnieuw uitbrengt voor de GBA. Teven brengen ze FF7,8,9 uit voor de GameCub. Dit is zeker. Ik weet alleen niet of 7,8,9 als 1 pakket van 3 dvd'tjes komt of dat het 3 losse spellen worden.

9. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    ...7 8 en 9 voor de Cube?
    Mag ik je bron misschien weten?

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    7,8,9 o pde gamecube:eek:.. wanneer?:eek:...

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier zag ik voor het eerst dit nieuws. Ik ben toen op sites gaan zoeken en toen vond ik nog iets maar ik ben nu ff die site aan het zoeken.

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eerst zeg je in je post dat het zeker is, terwijl er juist in die tekst staat dat het om geruchten zou gaan. :)

Dit soort geruchten zijn er altijd wel en op de E3 is verder ook helemaal niets bekend gemaakt zoals ze dat volgens die tekst wel zouden gaan doen. Eerlijk gezegt hecht ik verder vrij weinig waarde aan dit soort geruchten en wacht ik wel op een officiele statement van Square-Enix zelf.

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik al zei "Hier zag ik voor het eerst dit nieuws. Ik ben toen op sites gaan zoeken en toen vond ik nog iets maar ik ben nu ff die site aan het zoeken." Op die site zeiden dat ze 99% zeker waren van hun zaak. Ik ben alleen nu even de site aan het zoeken.

EDIT: Dat FF1 en FF2 op de GBA komen is iig wel 100% cker

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  14. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tent:)

15. dinges

dinges nee gewoon dinges

Leuk Bevonden:
    0
    wat wel een makkelijke manier voor de grand dragons is de blue magic van quina lv5 death kan je halen in de lifa tree en dan is de grand dragon gelijk naar de eeuwige kaasvelden.
    jee :cool:

Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    w00t, eindelijk Nibelheim bereikt.
    Nog heel even een leveltje erbij voordat ik Nibelheim daadwerkelijk inga.

Cloud is op dit moment level 43, met diverse level 3 spells.
    Alles begint nu een beetje op gang te komen.
    Geld heb ik ook genoeg (200000+ gil)

Zijn er overgens nog tips voor de Battle Arena?
    Want ik neem aan dat die level-related is.
    Moet ik er vroeg in, of pas als ik Ultimate WEAPON verslagen heb?

Nog meer tips zijn natuurlijk altijd welkom.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    met een tent toch. dat beest in guzamullokke grotto ofzo krijgt iedere geval wel status effects dan weet niet hoe het zit met die grand dragons

18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je lvl 70 bent kan je de battle arena met gemak aan, maar met 50 lukt ook wel.
    Je kan cheaten door de hele tijd vierkantje indrukken, de slots die draaien gaan dan veel langzamer, en dat kan je rustig kiezen welke handicap je neemt.
    Zorg er wel voor dat ribbon hebt, dan word het veel makkelijker. Regen is ook heel erg handig om te hebben.

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, ik doe het wel 'normaal'.
    Kun je overgens pas vanaf een bepaalde level de level 4 Limit Break van Aeris halen?

Want ik was dus bij die Sleeping Traveller geweest, kreeg te horen dat ik 844 keer gevochten had, 2 keer ontsnapt was. (Wat niet klopt)
    'k Kreeg wel die Bolt Ring.

Het gaat dus om de Limit Break Great Gospel.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ook een tip zorg dat je je limit break halverwege heb of net er iets over. je kan hem dan meestal tegen je eindbaas gebruiken (zorg dat je ook iets an deathblow heb zodat je kan aanvallen zonder attack ding)

als je limitbreak gebruikt en daarna weer in de Arena stapt heb je steeds hetzelfdxe limitbreak gebeuren,

Deel Deze Pagina