1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Het grote GamerTag topic

Discussie in 'Games' gestart door Graveman, 2 dec 2002.

  1. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    HEHE! Ik hoop dat toiletboy er nog is zeg! Of zou er nog ergens een zieke geest ronddwalen die toiletboy is geworden? 8) :9
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel friends gaan er eigenlijk in je friends lijst?

    Dit is m'n eerste dag op xboxlive en heb nou al een waslijst aan namen staan 8)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is al een centrale thread voo
     
  4. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is alleen voor LIJSTEN van tags (dus namen).
    Misschien kan deze open blijven voor VRAGEN over gamertags :)
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    okay!
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Mijn gamertag wordt Masterape en ik hoop dat ik hem morgen voor et eerst kan gebruiken.:eek:
     
  7. rachid

    rachid Now I See Everything

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen! Lekker aan 't liven?

    Ik heb een vraag omtrend de gamertag...
    Mijn gamertag is NYC EVERYTHING, alleen wil ik 't veranderen omdat nu al die amerikanen denken dat ik uit New York kom (wat natuurlijk logisch is) en dat is soms heeel irritant...
    Ik weet 't...ik moest dit eerder bedenken, maar ik had er geen erg bij. Officieel is 't "Now I See Everything", maar met wat creativiteit heb ik er maar NYC EVERYTHING van gemaakt..STOM!|:-

    Nu is mijn vraag, kan ik 't veranderen? Ik heb ergens gelezen dat je 8 accounts kunt opslaan, maar wat betekend dat dan? In de dashboard zag ik ook de optie delete of account recovery...Ik wou 't proberen, maar ik ben bang dat ik alles vern#$k...
    Heeft er iemand een oplossing?
    |:-
     
  8. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Rachid, ik heb een trieste mededeling voor je. Je zit in principe vast aan die tag. Het is wel mogelijk, maar daarvoor moet je registratiekosten betalen. Het beste kun je dan even contact opnemen met de Xbox Customer Care. Inderdaad, je had er van tevoren wat dieper over moeten nadenken. :9 Ik heb een hele dag Live uitgesteld omdat ik niks kon verzinnen. Ik stond er al bij stil dat je in principe vast zit aan die tag. :cool:
     
  9. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    haha! Daar had ik geen problemen mee! Toiletboy was er nog, maar ook met die naam krijg je behoorlijk vaak vage reacties. Vooral van U.K. gasten. Die gasten lijken echt allemaal ultieme droogkloten. Met dat accent ook, echt lachen.
    Ik zit me alleen nog ff af te vragen welke spellen ik moet gaan kopen...
     
  10. rachid

    rachid Now I See Everything

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zeg eerlijk mensen...
    Wat vinden jullie van m'n Tag: NYC EVERYTHING?
    Zou je 'm veranderen als jij mij was?
    Nu denken al die amerikanen namelijk dat ik uit New York kom (wat natuurlijk logisch is) en dat is soms heeel irritant...
    Officieel is 't "Now I See Everything", maar met wat creativiteit heb ik er maar NYC EVERYTHING van gemaakt..STOM!
     
  11. MR. Perfect

    MR. Perfect Guest

    Ik heb ook zo'n orginele! Uhm.. Evert NL! Kuch braak.

    Ik betaal denk wel die registratie kosten.
     
  12. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eigenlijk funny as hell.

    Ik heb mezelf de gamerstag GOUDENOOG gegeven. Kon eigenlijk niks beters bedenken en wilde voor de xbox een unieke tag (voor mij uniek). Nu zit dus elke halve zool direct in de chat maar ook in de games te bitchen op mijn tag. Het leuke hieraan is dat ik tenminste wat stof heb om terug te bitchen, maar soms wordt ik er een beetje moe van.

    Mijn vraag is dus, waarom doen mensen zo moeilijk over de gamerstag. Had ook bigdick of pussyman of weet ik wat voorn crappy tag kunnen nemen, maar die zijn brak. Nee, goudenoog is wat zul je denken...long history, cliche, maar long..

    Maar de vraag is nu, kun je bij games zelf ook de naam wijzigen. Ik snap dat dat niet altijd kan, maar bij welke games kan je je eigen naam aanmaken??

    groeten,

    m-X
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gaarne gamertags hier posten

    Sommige spellen wel UC ... de meeste spellen niet ... en je gamertag is daarom een unieke naam... ben je niet gelukkig met je GT kan je de helpdesk van M$ bellen enz zij kunnen jouw GT dan aanpassen
     
  14. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja ik ken dat.
    Vooral bij Moto gp word er gewoon veel gekeken naar de binnenkomende gamertags.
    (omdat je in een lobby wacht dus)
    De 1 valt juist heel erg op,terwijl de ander gewoon heel erg normaal is.

    Ik heb de meest vage namen al binnenzien komen joh.
    Van "I got Worms" tot Poepman & Pussyfiller :)
    Een reactie op zo,n naam krijg je natuurlijk veel eerder dan als je een "normale" naam hebt toch?

    Ik zie een hoop nederlandse gasten met een nederlandse naam.
    Ik vraag me dan af of ze alleen met nederlanders en belgen spelen want een buitenlander zal die naam zelden goed uitkunnen spreken toch?
    Iets wat misschien ook weer een discussie uit kan lokken.

    Ikzelf heb maar voor een engelse naam gekozen waarin vertelt word dat ik nederlands ben.
    Hey woordje Dutch zit er dan ook in verwerkt.
    Dan moest er nog iets achter uiteraard.

    Ik wou er eerst DutchPimp van maken maar dat ging me net iets tever.Heb er toen maar gewoon weirdo achter gezet en eigenlijk ben ik er heel tevreden mee.

    90% van alle gasten kort mn naam af naar weirdo en dat is precies wat ik al dacht.Het woordje dutch worgt er echter voor dat de hollanders weten dat ik ze verstaan ken en ze dus niet achter mn rug kunnen lullen haha.

    Maar misschien moet je mar gewoon even Ms bellen.
    Ik heb geen idee of ze het veranderen maar ik denk dat als je ze het gewoon netjes uitlegt en je helemaal gek word van het commentaar dat ze niet zo moeilijk doen hoor.

    Als laatste,laat je funn niet verpesten door iets wat op live gebeurt.Ben je depri ga dan niet spelen want het word alleen maar erger :)
    Ben je vrolijk en je gaat spelen dan zal dit alleen maar meer worden :)
    Dit is mijn mening dan he dames.

    Rustig aan en fijne dag
     
  15. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo!? Als dit,als dat,kon ik maar eerder reserveren, wat een gedoe over een Gamertag zeg!Oke Graveman ik kan begrijpen dat je graag je eigen Gamertag wilt behouden maar soms gaan dingen nou eenmaal niet zoals je het liefst zou willen hebben...Shit happens you know, that's life!So fuck it! In the end it's all about the games...I see you on xbox live
     

Deel Deze Pagina