1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote 'Hoe moet HALO 2 zijn'-topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 9 apr 2002.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hoewel de framerate in Halo goed is zou het vet zijn als in Halo2 de framerate 15 tot 20 fps omhoog kan. Maar het belangrijkst het spel moet veel langer worden!;)

2. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2

- nieuwe wapens:
    *human --> magnum, doublerounded shotgun, 2 kleine mitri's, minigun, grenadelauncher, knife/zwaard, flashbang
    *covenant --> "zwaardere" needler, alienminigun, alien zwaard, fuel rod cannon, alienrocketlauncher
    -nieuwe voertuigen: andere tank, alientank, "moon"buggy (kleine wendbare 1 persoonsbakkie met mitrilliaur) alienwarthog, humanairplane
    -slimme bots op multiplayer
    -meer multiplayerlevels
    -saven bij co-op
    -nog slimmere AI
    -meer aliens, en dino's (wezens die je aanvallen)

tha't's it!

mzzl Munch and Abe

3. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ben het helemaal eens met meer buitenlokaties, meer verschillende wapens, hoewel dat wel lastig is met ammo verzamelen.
    Meer verschillende aliens, en misschien de mogelijkheid om ipv bv 1 rocketlauncher 2 kleinere wapens mee te nemen. Dan kan je er soms 3 mee nemen, of, wanneer de wapens groter zijn, maar 2.
    Het zou ook erg cool zijn als je met dubbele beretta 9mm rond kan lopen!! Zoals in Max Payne bijvoorbeeld.

Misschien is het ook wel tof als je het gezichtsveld kan veranderen, dat je jezelf ziet lopen bv.

En het zou wel cool zijn als zo'n marine gaat rijden en dat je zelf al die aliens af kan knallen met de gun op de warthog!

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    zo al is vermeld

- meer (mp) (buiten)levels
    - bots in mp
    - meer guns
    - meer voertuigen
    - dat je kan spelen als marine (lijkt me ook wel kewl, kun je met z'n tweeen in zo'n scorpion)
    - meer verschillende aliens, enemies
    - bijv. 2 guns tegelijk gebruiken (2 shotguns etc :9)
    - bullettime ( i feel McSpeen :9 )
    - massive multiplay
    - in mp ook als covenant oid spelen

dat wordt super met dit erin

5. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Die bullettime is helemaal niet nodig... max paine heeft het, waarom moet halo het ook hebben? Het moet nog steeds een snelle fps blijven. Maar meer wapens kunnen meehebben kan idd interessant zijn. En een klein buggytje met een metrailleur moet ook wel tof zijn :) In co-op dan rushen met minikarretjes w00t.
    Maar hoe zou je je geweer richten? of dat geweer laten richten met de wagen? of 1 stick om te rijden en 1 stick om te richten? Wordt nogal moeilijk vrees ik.

6. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je van dit:
    kzat laatst met een vriend halo co-op te spelen op dat level in de sneeuw weetjewel (bendenaam ff kwijt) en we waren opzich best goed bezig dus er waren nog een heleboel marines in leven, hij dus in die tank met vier ventjes drop en ik in de warthog met 3 man...
    komen we op een gegeven moment op bijna hetlaatste stuk van dat level, zo'n grote lege vlakte met een paar alien tanks, stuk of 4 banshees en een hele zooi grond-covenant troepen, en echt wat er toen ontstond, total warfare jonge, ik probeerde ze eerst uit hun tent te lokken door snel met de warthog al gun-blazin over dat veld te crossen terwijl aan de andere kant die vriend van mij in die tank met 4 ventjes drop draan komt!! dit was echt vet, en als er banshees staan gaan die marines van de tank af en springen ze op zo'n banshee, echt vet!

haha sorry, maar wat ik dus wil zeggen is dat je een soort van battlemap moet hebben (een soort eiland) en dat je daarop een soort van custom mission generator kan loslaten, bijvoorbeeld dat je het aantal marines, covenant, voertuigen kan vaststellen en dat je op die manier een veldslag kan creƫren
    (ook een vet idee is dat je bv. een fort moet verdedigen tegen waves van covenant, soort survival mode :D)

7. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    10 'verschillende' levels. Ik vond het jammer dat er een paar levels dubbel waren.

Ik vind opzich dat er voldoende mp-levels zijn, maar er zijn er veel te weinig die voertuigen ondersteunen.. Als dat ding op internet kan, is het misschien ook wel een mooie optie dat je levels kan dllen

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Inplaats van 10, 22 missies.:)
    Meer Wapens;)
    Meer voertuigen:p
    Bots in MP:9
    Meer mariniers:cool:
    slimmere mariniers }:]
    En grotere vollere levels, vooral buiten8)

9. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool!!! 8)

10. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ondankbare honden,wees blij met Halo.

=(

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 hebben we het over...doet niks af aan Halo.

12. cK1

cK1 KotorLightSideScout

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet een verpichting in komen zodat je alleen "Legendary mode" kan spelen.... Zo worden de mensen vanzelf wel stil die zeggen dat Halo te vlug uitgspeelt is [:D]

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hhehe ja, maar dan krijg je dat gezeik van HET IS TE MOEILIJK

14. Tersio

Tersio PI street team

Leuk Bevonden:
    0
    precies. Mensen kunnen beter eerst het gevoeltje van het spel krijgen en normal uitspelen. Als je dat voor elkaar krijgt ben je wel klaar om legendary te spelen. Je bent dan in ieder geval gewend aan de besturing en hoe alles werkt. Dan is legendary ook niet meer zo moeilijk.

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    - Meer wapens
    - Meer levels
    - Niet zoveel donkere levels! Ik haat dat >=(.
    - Meer Human voertuigen
    - Meer Mariniers die je helpen
    - In elke hand 1 gun (2 Assault Rifles ofzo :) )
    - Een soort plaatsverdeling van guns. Een Rocket Launcher neemt dan bijv 2 plaatsen in, terwijl een Pistol maar 1 plaats in neemt. Dus afhankelijk van de grootte van het wapen dat je hebt, kan je meer guns meenemen. Is wat realistischer.
    - Bots in multiplayer!
    - Online!
    - Meer uiteenlopende missie's. Nu is het eigenlijk alleen maar iedereen neer knallen. Je moet echte missie's hebben.

Euh.. dat was het wel denk ik ;).

16. cK1

cK1 KotorLightSideScout

Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER ALERT!

Ja en in deel 2 moet je dat stomme vliegding kunnen killen want ik werd woest toen ik op het einde dat ding nog zag vliegen! =( =( =(

17. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deel 2 de online multiplayer zo maken dat je ook tegen Amerikanen & Jappen kan spelen i.p.v. alleen andere mensen met PAL versie! :D

18. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En daar komt nog bij dat Duits- en Franstalige ook niet compatible zijn met de Engelstalige. Dit naast het PAL/NTSC probleem.

Ik vraag me af waarom de gamedata hiervan afhankelijk is, dat had helemaal niet gehoeven.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    jawel aangezien de pal versie op 50 herz loopt en de ntsc versie op 60 herts.

als ze het niet hadden veranderd had de pal versie een paar frames meer moeten renderen op dezelfde tijd, en wword dus langzamer....

wat ze nu gedaan hebben is de snelheid van alles aangepast, de marine etc, en de warthogs etc etc op 50 hertz.

(ze wisten blijkbaar niet van pal 60 hertz af)

ze hebben het mij helemaal uitgelegd in de forums, en ze kunnen 't nu helaas niet meer compatible maken. halo zal online worden en ook system link natuurlijK!

verder zal hopelijk de VLAMMENWERPER aanwezig zijn en ook heel veel levels die het niet gered hebben voor het eerste deel.

Deel Deze Pagina