DAt je als de Covenant of de Flood kan spelen lijkt me ook cool. Zeker leuk via een lan. MarinesVSTheFloodVSTheCovenant
Ja dat lijkt me ook welk leuk. dat je gewoon ook bij multiplayer een alien kan kiezen. Dan moeten de tegenstanders natuurlijk ook wel een soort van gelijke sterket nemen anders gaat het niet op
Even enkele multiplayer aspecten: - toevoeging warthog met rocketlauncher (zie e3-2000 filmpjes. Mag ook in singleplayer) - Dropships moeten bestuurdbaar zijn - Banshees ook - grotere multiplayer levels (denk aan de Silent Cartographer, zo'n eiland. Maar dan elk team een eiland. Blue base, red base en capturen maar! - Wapens zijn ok, turrets als toevoeging is een idee. - Veel meer maps
Support voor 32 man LAN Dat hoort wel bij een grote level vind ik. MP Levels zijn nu ietwat saai (met 16 man denk ikook niet meer maar toch )
Ja, VET!! -Zo iets als in de film StarShip Troopers, dat er enorm veel gasten op je afkomen, en dat jij dan met zo'n 30! marines staat te knallen.. -De levels moeten kleiner, (of je moet op verschillende plekken in een level kunnen beginnen), want als er een gaaf stukkie is, moet je dat hele level door. Het spel moet wel veer langer, zeker 2×. -Non-linair verhaal.. -In sommige levels extreem veel marines, dat je met zo'n 50 man een basis of iets dergelijks binnen moet stormen... W00t! -Meer voertuigen, en voertuigen waar meer gasten in kunnen. De marines een Jeep laten besturen als dat mogelijk is. (Zeer moeilijk te programeren namelijk) -Saven in Co-Op. -Een super vet verhaal weer. -Geen Flood gasten maar een ander ras. -4 player co-op, (Of in ieder geval z'n vieren zo'n fort verdedigen. ) Thats it.. (For now )
-geen flood -meer wapens (gewoon een stuk of 3 extra per ras) -grotere levels -meer voertuigen -meer buitenlevels -meer afwisseling in de levels wat wel moet blijfen is het aantal wapens wat je bij je kan hebben dit gaf echt wel een vette kick
-Meer variatie in de omgevingen -Missies die meer tactiek in co-op vereisen (bv. 1tje moet snipen terwijl andere switches activeerd ofzo) -4player co-op -online -moeilijker -speciale Halo controller -voice recognition -cel shades -bitches -levels die je ook met een lightgun kan spelen