Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ja ups expres is 2-3dagen
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    play-asia.com douane tip

    De Jingga tip ook gevolgd. Zie onderstaande emailconversatie:

    Bij een volgende order maar eens kijken hoe dit uitpakt. Nogmaals bedankt voor de tip Jingga:)
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    mmmm

    hoeveel zijn de verzendkosten eigenlijk bij playasia op 1 game!?

    en welke pakken jullie altijd airmail of speedpost?

    Want lost odysey is bij gamehubs 41,- incl verzenden, bij play.com 39,- incl verzendkosten en bij playasia 32,- excl!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2008
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Voor 1 game kost het $3,40 (ca. €2,20) en ik zelf kies altijd gewoon Economy Air Bubble wat lekker goedkoop is en binnen 1 tot 2 weken heb je het binnen. Vaak komt het trouwens gewoon in een doos terwijl je daar eigenlijk voor moet kiezen voor $1,00 extra. :+
     
  5. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    iemand toevallig nog een play asia coupon over!?
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    zag t, 1x posten en je krijgt zo'n coupon al!?
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Nou ja 1 post? ... 5 posts, maar toch, het is gemakkelijk verdiend EN HET WERKT:)
     
  9. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Als een game op de play-asia lijst regiovrij is, bijvoorbeeld de US versie, geldt dat dan voor alle US NTSC exemplaren? Of zijn er verschillende US regiovrije en regio gebonden uitgaven?
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Je bedoelt bv een 'gewone' US NTSC die bv WEL PAL compatible is ... is dan een 'special edition' US NTSC ook PAL compatible? Dat soort vragen ...

    Over het algemeen zal dit wel het geval zijn lijkt me, maar ik zou toch PER UITGAVE de boel checken (bv dmv de icoontjes bij p-a.com)
     
  11. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel niet de special editions. Of er verschil zit tussen de NTSC US releases van dezelfde game, of dat ze gewoon allemaal regiovrij zijn? En er dus maar één release is.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik weet niet of er verschillende sub-releases zijn, ik denk het niet. Als bekend is dat de US NTSC versie ook PAL compatible is dan zal dit imo voor alle US NTSC versies van die game zijn (maar zeker weten doe ik het niet ... dus als p-a.com zegt dattie PAL comptible is, maar je gaat op Ebay of zo kopen dan heb je imo geen 100% zekerheid, slechts 99%:)
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er hier mensen die GTA IV al hebben besteld bij Gamehubs.com? En dan doel ik op de Europese PAL-versie. Is het zeker dat die te spelen is op mijn 360? Zo ja, dan ga ik die vandaag nog pre-orderen!

    Graag enkele reacties
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens zijn mail krijgt hij de pal versie. Echter ik heb zelf de ps3 versie besteld :+
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker dat het werkt. vijf posts zijn zo gedaan. Het hele strikebang is zo dood als wat en iedereen heeft net 5 post alleen voor de coupon.
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    okay ook net contact gehad met play asia of ze de invoice kunnen halveren, en dat willen ze wel doen met zelfde verhaal als eerder verteld dat je dan dus je verzekering kwijt bent. Als t dan weg is is t weg!

    (trouwens wel snel binnen 1 dag reactie, ik wacht nu al 2 weken op wehkamp op antwoord op een vraag over een pre-order! gdvme!)

    Plus ik heb net een coupon code gekregen, maar die is geldig vanaf 50 dollar.

    Dus komen mijn vragen:

    1) als ik 2 games neem is de kans dan groter dat de duane 'm eruit pikt!?

    2) is de kans sowieso groot dat de duane ook bij 1 game hem eruit pikt!?

    :cool: Wat zijn de kosten van de duane? Is dat x bedrag per game of totaal pakketje?

    4) Iemand al meegemaakt dat zijn pakketje kwijt geraakt is via play-asia? (want als je nu 15,- duane kosten moet betalen en t is nog goedkoper als in nederland of je bent je spel kwijt a 30 euro dan is die cut invoice in half wel erg risicovol!)

    nou bedankt, ik wacht ff af op jullie reactie;s :)
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    1. Doe er iets bij van $0.99
    2. Ja (vanweg prijs en grote pakketje denk ik)
    3. Bij mij was het 15E voor 1 game (Vegas2)
    4. Ik niet (wel dat het bij persone soms lang duurt)

    (Als je het douane risico kan verkleinen is play-asia.com voor regiovrije games belachlijk goedkoop, zeker icm coupons. CoD4 had ik bv voor 35E terwijl ie in Nederland minimaal 55E was, dus je krijgt 3 games voor de prijs van 2)
     
  18. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    okay, haha, je hebt mijn pm vragen al beantwoord zie ik!

    Ik zie bij verzendkosten als goedkoopste staan iets van €4,- klopt dit? Dacht net dat iemand €2.20 zei?

    Zat net te rekenen(ga nl. lost odysey bestellen)
    die kost 49 dollar + 7 verzendkosten - 10 = 39 dollar = 29,- euri! :) godverdomme goedkoop! :) :)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.547
    Leuk Bevonden:
    8.639
    Onder welke prijs moet je de game/dvd houden om niet de inklaringskosten te vangen van de douane?
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Woehoe, net ff GTA IV besteld bij Gamehubs voor zo'n 35 euro:D
    Op de dag van release wordt ie verzonden, dinsdag 29 april. Enig idee hoeveel dagen het verzenden inneemt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina