1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    zo dat je 5 pond bijbetaald of gewone?
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Geduld is een schone zaak en ik krijg 2 games voor de prijs van 1. Het is niet zo dat GTA4 na 3 dagen 'minder' goed zou zijn.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik wilde deze game 's een keer in een nachtlaunch halen. Vandaar de annulering.
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    En daar doen ze niet moeilijk over? Dat geld krijg je direct teruggestort?
    Ik heb GTA IV ook via Gamehubs besteld, de normale levering. De 29e verzonden, dan kan ik m een dezer dagen wel verwachten toch?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja wel deze week denk ik.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik annuleerde 'm maandagochtend en paar uur later stond m'n geld terug op m'n PayPal account.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    gamehubs is geen slechte winkel hoor :9
    alleen die mails met "Hi mate!" elke keer aan het begin wordt ik onderhand een beetje zat, maarja, daar kom ik wel overheen ;)
     
  8. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha inderdaad. Maar niet alleen de openingszin, het wordt wel zo'n 3 a 4 keer gebruikt in zn mailtjes!

    En nog steeds geen GTA IV binnen gekregen. Ik weet dat het ruim een week zal duren, maar als je alle verhalen van iedereen leest over dat spel8)
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat wil je dan? 'Dear sir'? ... we hebben het hier over gaming en dan vind ik 'mate' nog niet zo slecht in vergelijking met sir
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoe lang is de levertijd gemiddeld van Play-Asia?
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Vanaf 'shipped' een weekje (als ie niet onderschept wordt door douane, check tips in deze thread)
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Weet ik veel. :+
    Zal wel doorhet feit komen dat Maleisië aardig in de buurt ligt van Australië en als ik "Hi Mate!" lees dat ik dan meteen Steve Irwin voor me zie: "Look at it's tail, it's beauuuutiful!! Bye Mate! Wow that was really awesome." Of iets in die richting.
    Maar goed, hoop dat deze week GTA IV binnen komt, heb 'm ook met registered airmail gekocht voor die €35,88. Als ik 'm met UPS Express had gekocht voor €42 had ik 'm net zogoed voor €44 bij de MM kunnen halen in Z'meer vorige week :+
     
  13. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Met registered airmail bedoel je dus gewoon de normale verzending neem ik aan?:) Want dat heb ik ook...het spel is vorige week dinsdag op de release verstuurd..en nog steeds niets ontvangen=(
    Naja ik gok op eind deze week dan maar, want de levertijd is 1 a 2 weken toch? Dat ie door de douane wordt onderschept geloof ik niet zo snel in..
     
  14. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst een pakketje uit hong kong besteld, EMS speedpost, hartstikke goedkoop, supersnel, binnen 1 dag was ie in nederland. Royal Mail uit de UK duurt zeker een week en kost 2x zoveel. Grote pakketjes moet je ook zeker niet in de UK kopen.

    Maar in ieder geval, toen heeft de douane hem een week vastgehouden, wilden ze van mij een bewijs van betaling zien en hebben ze mij btw gecharged over het aankoopbedrag + de verzending:confused:. Nog een week wachten. En dit ga je niet geloven, ook kwamen er "inklaringskosten" over heen. 17 euro! Waar slaat dat nou weer op? Ze krijgen toch loon van de overheid? Het is toch niet dat ik van hun diensten gebruik wil maken? Als ik beroofd word, krijg ik 2 weken later toch ook geen factuur binnen?
    Bovendien verknallen ze het ook nog eens door mij onnodig btw te laten betalen over de verzendkosten, waardoor ik naar Amsterdam moet om bezwaar te maken, kost weer allemaal tijd en geld.

    Betaal mij eens gauw me geld terug!
     
  15. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    maxqubit heb je je gtaiv al binnen van pa? en werkt hij? zou het wel graag willen weten!
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Nee, nog niet. Zodra ie binnen is laat ik het weten (als het goed is heb ik nu GEEN douane troubles want pa zou de prijs halveren, dus onder de beruchte 22E)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is nu weer het t-shirt plan van gamehubs? :+
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt de gemiddelde verzendtijd bij xboxhome.nl? Gaat om een 360+Games (In 1 pakket). Gister een mail gehad dat die verzonden is.
     
  19. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    is normale gang van zaken.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Dat heten invoerrechten ;)

    Die zijn grotendeels bedoeld om de economie van een land te beschermen. Tip voor de volgende keer. Neem contact op met de verkopen en vraag of ze het als gift willen verzenden en de waarde op het pakket willen verlagen naar onder de 45 dollar. Dan komt ie er altijd doorheen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina