1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb je wel eerst een account aangemaakt op de PayPal site? Van deze screenshot leid ik af dat je na een bestelling door bent gegaan naar PP oid

    En als je een account hebt gemaakt, heb je die al gekoppeld aan de bankrekening?
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    oef hehe geloof van wel want met paypal staat al wel dat ik een rekening nummer heb, ik zit alleen vast bij taak2 dat ik 2 bedragen moet overboeken en dat pakt hij niet, maar ik nam aan dat hij het wel doet gewoon...

    *edit* DOH Ik moest gewoon nog die2 kleine bedragen van vorig jaar weer invullen om te bevestigen dat rekening nummer van mij is...............:mad: Ik ben al gecontroleerde verkopen....rofl....
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    als je taak 2 (verifieren met die bedragen) niet hebt gedaan kan je idd niet anders betalen als met CC omdat PayPal dan nog niet weet dat dat rekeningnummer van jou is. Daar zit dus je probleem ;)

    Wat gaat er fout met die 2 bedragen dan?
     
  4. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Asia versie naturlich :)
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    ??
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jullie moeten trouwens eens kijken op http://www.dealextreme.com/

    De ultieme geek site:+ En allemaal super goedkoop + dat de dollarkoers op 't moment heel erg gunstig is. Er zijn ook geen verzendkosten maar de levertijd daarintegen is wel aan de lange kant;)

    Zeker eens kijken!;)
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Thx Xbox Freak, moet deze maar is 2x kopen:
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11057

    Dat gaat wel lukken :D
    Ben toch de hele dag in de zon dus.. hoop dat het eind volgende week stortregend een hele week, heb ik een goede reden binnen te zijn en GTA IV te spelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  8. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Hee das wel leuke site ik heb er al erg vaak wat besteld.
    Komt dan na ongeveer 2 weken:)
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Huh? Ik zit er al meer dan 2 weken op te wachten:confused:

    En nog iets vreemds, ik heb 2x een verzendbevestiging gehad met precies hetzelfde order nr:confused:
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over zelf importeren: Ik ga deze zomervakantie naar Amerika, kan ik dan de US spellen die bij Play Asia als werkend voor PAL gewoon kopen en werkend krijgen op mijn PAL 360?

    Dus bijv. The Orange box, Gears of War, Bioshock en Assassins Creed zou ik gewoon daar kunnen kopen en hier kunnen spelen op een PAL console? En kan ik dan nog gedonder krijgen bij de douane?
     
  11. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    denk t wel, als (bijv) de US versie van GoW op een PAL console hoort te werken volgens PA, dan kun je m natuurlijk ook zelf ergens anders halen.

    Alleen moet je niet teveel games tegelijk kopen, want dan moet je (geloof ik) alsnog belasting betalen, tenzij je die games weet te vinden in de duty free shop op de vliegvelden.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toevallig geen iphone of Zune voor me meenemen? :+

    Is die wel betrouwbaar? En ik zat net naar de prijzen te kijken en dacht mwja mwja wel leuk, zag ik toen ik wat beter keek dat dollar tekentje 8) Beter!!

    *edit* Dit worden de must have's van 2009! Zoniet nog 2008!
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12445 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja is betrouwbaar volgens de vriend van mijn zus;) Heeft er vaak wat besteld een steeds binnen gekregen. Je moet alleen opletten met oortjes, koptelefoons, headsets etc. Die zijn kwalitatief niet goed.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    mwja dat soort dingen koop ik toch ook wat liever in de winkel, maar die mp3/4 spelers zijn ook niet heel duur daar...Naja over het algemeen vind ik het altijd wel een risico met die japanse merken/producten, gaan ze kaduuk kun je niks meer....heb nog nooit iets kapot gehad en ga altijd super zuinig met mijn spul om! Maar zul je net zien bestel ik daar iets gaat die kapot :lol:

    Maar toch voor 15 euro een gave mp3 speler met 1gb en sd slot....proberen wel waard leek me zo?
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja, zou het wel doen;) (moet je mij alleen niet de schuld geven als ie kapot gaat eah:9)
     
  16. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een coupon voor pa of cd wow? en bestaan er ook kortings coupons van pa van iets van 10 dollar?of geen verzendkosten?
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet durven! *zoekt je adres voor het geval*

    Maar hoe zit dat trouwens met versturen? Ik hoor steeds dat je moet vragen of ze er gift op willen zetten anders ben je vies te pineut bij de douane
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gift? Wat is dat?

    Ik weet alleen dat het verzenden gratis is:+
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben niet in het goede topic, maarik heb wel een vraag!

    Weet iemand welke gameshops open zijn morgen in de buurt van Rotterdam??, want ik was op vakantie en kom nu tot de conclusie dat ik GTA IV wil halen. Zou ik hem morgen niet kunnen halen dan kan ik hem pas vrijdag halen dus ik hoor graag positieve antwoorden!negatief mag ook hoor
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mediamarkt maakt reclame op tv met grote acties op 2e pinksterdag,.. ik zou je lokale mediamarkt ff bellen morgen of ze open zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina