1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    thanks, dan kan ik hem kopen
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met buitenlandse verzendingen is de afzender altijd verplicht de waarde van het pakketje op het label te zetten. Zet je er gift op, wordt je zowiezo nooit door de douane gepakt (of het moet met steekproef zijn oid, maar ik weet niet of ze daar aan doen). Bij PA willen ze er wel gift voor je opzetten als ze het ze vraagt. Bij GameHubs zetten ze er altijd een waarde van $5 op zodat het nooit door de douane wordt gecontroleerd. Dus: mailen & vragen :+
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat gift truukje kennen ze onderhand wel hoor ;)
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    lees even een paar post boven je en dan zul je zien dat iemand het niet kende ;)
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat komt omdat ze over het algemeen dvd's/games/envelop materiaal helemaal niet controlleren. Probeer maar eens een iets groter pakketje met elektronica/hardware gemarkeerd als gift te importeren. Dat gaat je 90% zeker niet lukken.

    Alle pakketten die ik in een envelop (van bubbel tot a3+ formaat) heb gekregen vanuit australië/azië/vs zijn tot nu toe doorgelaten.

    Heb nu 5 hddvd's in australië gekocht. Ben beniewd of ik daar iets over te horen krijg.
     
  6. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan zal het binnenkort zeker komen;)

    Dat komt omdat je bestelling is opgesplitst in 2 pakketjes zodat het ene eerder kon worden verzonden:)
     
  7. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    halve week geleden gta iv besteld bij gamehubs.com weet iemand hoe lang zij gemmideld doen over het leveren? thx alvast!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hangt er van af, heb je UPS og gewone verzending gedaan,..

    en eh, was gta IV een halve week geleden niet uitverkocht bij gamehubs?

    kan zijn dat je moet wachten op de restock op 27 mei en dan nog nog s 3-7 dagen afhankelijk van de gekozen verzendmethode
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja idd hij is nu uitverkocht bij gamehubs en 27 mei krijgen ze pas weer nieuwe, je moet dus nog wel ff geduld hebben voor je 'm ontvangt, maar het blijft een goede prijs voor zo'n uberspel ;)
     
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de europas van de Rabobank. Maar kan ik daar geld mee overmaken naar Paypall??
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Omfg..nog steeds geen GTA IV ontvangen van Gamehubs..inmiddels al 14 dagen verder haha. Ik zou toch bijna dingen gaan denken waaraan ik niet herinnert wil worden=(
     
  13. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0

    Track & Trace heeft die boef verraden. Hij heeft hem gewoon een week later dan hij gezegd had verzonden.
    Niks aan de hand, zal deze week wel binnenkomen maar het is gelijk mijn laatste order daar geweest.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar was toch voor gewaarschuwd,.. als je na een bepaalde datum ge pre-ordered had kwam je later aan de beurt omdat ie te weinig had
     
  15. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem op dag 1 gepre-ordered maar zat mooi niet bij de eerste shipment batch.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :| das niet zo netjes van ze dan,.. ik had m zelf ergens in februari besteld maar kreeg m wel mooi uit de eerste batch
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kreeg de 29e een mailtje dat ie naar alle mensen was verstuurd die m via de normale verzending hadden besteld. Niet dus? En wanneer vond/vind die 2e batch plaats dan? Is dat eind mei, wanneer GTA IV weer op voorraad ligt? Of toch deze week wel?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    er schijnt ook een heel zootje op de 6e verzonden te zijn, heb je geen trackingnummer gekregen?

    check anders even de chatroom op gamehubs, daar zitten heel veel nederlanders zich af te vragen waar hun GTAIV blijft.
     
  19. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, ook de 29e ste verzonden. Stil waiting.. En die zogenaamde tracking code in dat mailtje is een reference code, kan je niet tracken naar mijn weten.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina